Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 71
Offtopic 71
VampireFangs zei op 4 juli 2010 - 18:02:
@Julia: Ehm, leraren voeren ze best wel vaak verkeerd in, go ask him?
Archeologen zijn hip
@Daantje:awh:3
@Julia: Ehm, leraren voeren ze best wel vaak verkeerd in, go ask him?
Archeologen zijn hip
@Daantje:awh:3
KolaLollie zei op 4 juli 2010 - 18:15:
MileyCyruslachtvreemd.
enikwildatzeHighwayToHelldraaienopmijnbegrafenis.
MileyCyruslachtvreemd.
enikwildatzeHighwayToHelldraaienopmijnbegrafenis.
VampireFangs zei op 4 juli 2010 - 18:22:
Dat eerste wisten we al en Highway to hell is echt zó'n toepasselijk lied voor een begrafenis -kuch- 8D
Dat eerste wisten we al en Highway to hell is echt zó'n toepasselijk lied voor een begrafenis -kuch- 8D
MoonRocker zei op 4 juli 2010 - 18:30:
Maar het is wel Kol, highway to hell op je begrafenis 8D
IK SCHRIJF HOW WE LOST HIM -en dat boeit niemand- *happy face* Eindelijk weer inspiratie en even geen schoolstress ^o^
Maar het is wel Kol, highway to hell op je begrafenis 8D
IK SCHRIJF HOW WE LOST HIM -en dat boeit niemand- *happy face* Eindelijk weer inspiratie en even geen schoolstress ^o^
KolaLollie zei op 4 juli 2010 - 18:30:
@Mak; jadaaromjuist.
niemandkandramatischlopenhuilenbijAC/DC. ^^
@Mak; jadaaromjuist.
niemandkandramatischlopenhuilenbijAC/DC. ^^
VampireFangs zei op 4 juli 2010 - 19:45:
Ohgay, wist er hier iemand dat er een film/biografie is die: The sex life of the Belgians heet?O.O -KUCH- O.O
Ohgay, wist er hier iemand dat er een film/biografie is die: The sex life of the Belgians heet?O.O -KUCH- O.O
jorinloveth zei op 4 juli 2010 - 19:58:
nee o.o
nee o.o
KolaLollie zei op 4 juli 2010 - 20:26:
erziteenheelliefjongetjebijPraatjesmakers. hijzeidattieeenmeisjewilwordenlater, endatzeinhetziekenhuiswelwistenhoe. endattiedanjurkjeskandragen. enMegaMindykanzijn. endanheeftiemooilanghaar,endankanhijhakkenaan. endankanhijknappejongenskusjesgeven.
entoenzoomdedecamerainopzijnouders. zekekenblij. trots. endevrouwzeiietstegendeman,entoenlachtenze. allebei. datzijnvastdebesteoudersdieerzijn. <3
erziteenheelliefjongetjebijPraatjesmakers. hijzeidattieeenmeisjewilwordenlater, endatzeinhetziekenhuiswelwistenhoe. endattiedanjurkjeskandragen. enMegaMindykanzijn. endanheeftiemooilanghaar,endankanhijhakkenaan. endankanhijknappejongenskusjesgeven.
entoenzoomdedecamerainopzijnouders. zekekenblij. trots. endevrouwzeiietstegendeman,entoenlachtenze. allebei. datzijnvastdebesteoudersdieerzijn. <3
VampireFangs zei op 4 juli 2010 - 20:28:
@Tessa: Ik keek tussen biografieën voor een leuke en toen viel mij dat op x]
-kuch- Ik durfde het niet aan te klikken, het stond in een lijstje 8D
@Tessa: Ik keek tussen biografieën voor een leuke en toen viel mij dat op x]
-kuch- Ik durfde het niet aan te klikken, het stond in een lijstje 8D
Omdat jullie het eens zelf niet kunnen hee.
Eigenlijk moet hier iets diepzinnigs staan ofzo, maar ik ben te lui en te stressed, dus jammer dan.