Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 103
Offtopic 103
CosmicPurple zei op 22 sep 2010 - 18:04:
Jesus op rolschaatsen.
Kom je uit de douche, totaal met je hoofd ergens anders, staat er plots een schilder op een stelling voor je raam veel te vrolijk met een borstel naar je te zwaaien. Gevelherstellingen, gesel van de mensheid...
*gaat gordijnen sluiten*
Jesus op rolschaatsen.
Kom je uit de douche, totaal met je hoofd ergens anders, staat er plots een schilder op een stelling voor je raam veel te vrolijk met een borstel naar je te zwaaien. Gevelherstellingen, gesel van de mensheid...
*gaat gordijnen sluiten*
Kayley zei op 22 sep 2010 - 18:04:
Bij ons ook overal gevelherstellingen in de straat! o.o
Jesus op rolschaatsen.
*gaat gordijnen sluiten*
Bij ons ook overal gevelherstellingen in de straat! o.o
KolaLollie zei op 22 sep 2010 - 18:05:
O.O
Jesus op rolschaatsen.
*gaat gordijnen sluiten*
O.O
CosmicPurple zei op 22 sep 2010 - 18:06:
No shit, Sherlock.
Blij dat ik mijn handdoek goed om had x'
*alhoewel, als 'm had geflasht was hij misschien achterover van dat ding gevallen en zijn hoofd opengebroken op straat, dat was nog grappig...
@Dorien: Dat is best.
Eng.
Vindik.
No shit, Sherlock.
Blij dat ik mijn handdoek goed om had x'
*alhoewel, als 'm had geflasht was hij misschien achterover van dat ding gevallen en zijn hoofd opengebroken op straat, dat was nog grappig...
xSoParanoid zei op 22 sep 2010 - 18:07:
je had toch wel een handdoek om je heen he o.o?
edti: je zegt het dus net whehe nevermind
Jesus op rolschaatsen.
*gaat gordijnen sluiten*
je had toch wel een handdoek om je heen he o.o?
edti: je zegt het dus net whehe nevermind
CosmicPurple zei op 22 sep 2010 - 18:09:
Oh, oh!
Ik ga vrijdag of zaterdag een nieuw juweeltje halen voor mijn piercing, iemand ideetjes? [ringetje, staafje, iets anders...]
Oh, oh!
Ik ga vrijdag of zaterdag een nieuw juweeltje halen voor mijn piercing, iemand ideetjes? [ringetje, staafje, iets anders...]
neversay zei op 22 sep 2010 - 18:09:
Daar dacht ik dus ook aan
Edit: I dont know. Ringetjes zijn coewl. Of van die bolletjes ;3
Daar dacht ik dus ook aan
Edit: I dont know. Ringetjes zijn coewl. Of van die bolletjes ;3
CosmicPurple zei op 22 sep 2010 - 18:12:
Ja, nu heb ik dus een staafje [dus 2 bolletjes], maar ik wil eens iets anders. En een ringetje is wel leuk, maar met een tepelpiercing niet zo handig omdat je dat keihard ziet doorheen je beha... x'
I dont know. Ringetjes zijn coewl. Of van die bolletjes ;3
Ja, nu heb ik dus een staafje [dus 2 bolletjes], maar ik wil eens iets anders. En een ringetje is wel leuk, maar met een tepelpiercing niet zo handig omdat je dat keihard ziet doorheen je beha... x'
jorinloveth zei op 22 sep 2010 - 18:12:
Bill en Tom gaan naar Amerika verhuizen *flipt*
dat mag niet =[
Bill en Tom gaan naar Amerika verhuizen *flipt*
dat mag niet =[
Everybody wants happiness without a little pain, but you can't get a rainbow without a little rain. <3