Hoofdcategorien
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 107
Offtopic 107
xSoParanoid zei op 3 okt 2010 - 22:23:
@Dorothy >__< ze is gewoon een Firetrucking *** *** [houdhetnetjes]
@Dorothy >__< ze is gewoon een Firetrucking *** *** [houdhetnetjes]
MoonRocker zei op 4 okt 2010 - 6:36:
Good morning.
Ik ben zo'n sukkel om drie kwartier te vroeg wakker te worden.
(kwart over 6, ik hoef pas om 7 mijn bed uit, eigenlijk)
Good morning.
Priscilla zei op 4 okt 2010 - 6:37:
Me2 x']
Good morning.
Me2 x']
NaNaa zei op 4 okt 2010 - 7:16:
Ik ben zo'n sukkel die denkt dat ze om kwart over 6 móet opstaan, maar dan eigenlijk wel heel de tijd achter de laptop zit.
Ik ben zo'n sukkel die denkt dat ze om kwart over 6 móet opstaan, maar dan eigenlijk wel heel de tijd achter de laptop zit.
neversay zei op 4 okt 2010 - 7:20:
Goodmorning.
Mijn raam heeft de hele nacht wagenwijd opengestaan, dus is mijn kamer ijskoud ><
Goodmorning.
Mijn raam heeft de hele nacht wagenwijd opengestaan, dus is mijn kamer ijskoud ><
CosmicPurple zei op 4 okt 2010 - 12:29:
Hey fuckers, how are we all feeling today?
Waar zijn die handjeuuuuhs??
*tot zover mijn dodelijk enthousiasme*
Ik ben snipverkouden: keelpijn, hoofdpijn, verstopte neus en bijna geen stem. En ik ben depressief want ik heb gisteren naar één van de mooiste, meest dramatische, tragische films ter wereld gekeken. Srsly.
Mysterious Skin.
Lord almighty, I'm in love with Joseph Gordon-Levitt. Like, hij is al obsceen lekker in Inception, maar dit is er gewoon over. Niet menselijk. Een levende OMG.
Movie broke my heart. Me be very emotional right now. Excuse me.
Hey fuckers, how are we all feeling today?
Waar zijn die handjeuuuuhs??
*tot zover mijn dodelijk enthousiasme*
Ik ben snipverkouden: keelpijn, hoofdpijn, verstopte neus en bijna geen stem. En ik ben depressief want ik heb gisteren naar één van de mooiste, meest dramatische, tragische films ter wereld gekeken. Srsly.
Mysterious Skin.
Lord almighty, I'm in love with Joseph Gordon-Levitt. Like, hij is al obsceen lekker in Inception, maar dit is er gewoon over. Niet menselijk. Een levende OMG.
Movie broke my heart. Me be very emotional right now. Excuse me.
xEmma zei op 4 okt 2010 - 12:46:
Joseph Gordon-Levitt.. Is hij niet van 3rd Rock from the sun & 500 days of Summer?
Joseph Gordon-Levitt.. Is hij niet van 3rd Rock from the sun & 500 days of Summer?
xEmma zei op 4 okt 2010 - 14:28:
Oke, kan men mij even helpen?
Ik ga morgen op Romereis, en ben nu bezig met het inpakken van mijn koffer.
Ik heb nu:
+ Kleding
+ Toiletspullen [tandenborstel, tandpasta, deo, lenzenspullen, borstel, shampoo]
+ Opladers
+ Mobiel
+ iPod
+ Eten/drinken voor in de bus
+ Schoenen
+ Handdoeken
+ Paraplu [voor het geval dat]
+ Jas
+ Zonnebril
+ Pyjama
+ Vuilniszak [voor vuile kleding]
Weet iemand nog dingen die ik mee moet nemen?
Oke, kan men mij even helpen?
Ik ga morgen op Romereis, en ben nu bezig met het inpakken van mijn koffer.
Ik heb nu:
+ Kleding
+ Toiletspullen [tandenborstel, tandpasta, deo, lenzenspullen, borstel, shampoo]
+ Opladers
+ Mobiel
+ iPod
+ Eten/drinken voor in de bus
+ Schoenen
+ Handdoeken
+ Paraplu [voor het geval dat]
+ Jas
+ Zonnebril
+ Pyjama
+ Vuilniszak [voor vuile kleding]
Weet iemand nog dingen die ik mee moet nemen?
xEmma zei op 4 okt 2010 - 15:25:
Het is een fan zijnde Ãâ.o? / Het is een fan
Ik heb geen Frans, dus ik zeg ook maar wat ^^
Het is een fan zijnde Ãâ.o? / Het is een fan
Ik heb geen Frans, dus ik zeg ook maar wat ^^
missxangel zei op 4 okt 2010 - 15:30:
Omg ik heb dit weekend twee jongens gezoend, eentje die ik leuk vind en eentje die ik niet ken, waarvan ik zijn naam niet eens weet. Kvoel me echt een slet ookal ben ik dat niet. Misschien moet ik maar gewoon nooit meer uitgaan en thuis filmpjes blijven kijken. En het ergste is nog wel dat ik echt heel nuchter was, maar twee alcoholische drankjes, en drie cola. En ik kan het maar niet uit me zetten dat ik een slet ben. Ãâ°én keer en nooit meer, maar in mijn hoofd blijf ik een slet?! Dan is het dus niet leuk om auto te rijden en je daarop te moeten focussen... Waahaaaa kvoel me echt klote terwijl het nergens over gaat en ik me eigenlijk gewoon aanstel?! x'D
Omg ik heb dit weekend twee jongens gezoend, eentje die ik leuk vind en eentje die ik niet ken, waarvan ik zijn naam niet eens weet. Kvoel me echt een slet ookal ben ik dat niet. Misschien moet ik maar gewoon nooit meer uitgaan en thuis filmpjes blijven kijken. En het ergste is nog wel dat ik echt heel nuchter was, maar twee alcoholische drankjes, en drie cola. En ik kan het maar niet uit me zetten dat ik een slet ben. Ãâ°én keer en nooit meer, maar in mijn hoofd blijf ik een slet?! Dan is het dus niet leuk om auto te rijden en je daarop te moeten focussen... Waahaaaa kvoel me echt klote terwijl het nergens over gaat en ik me eigenlijk gewoon aanstel?! x'D
I love FF <3
<3
(c) Kayley