Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 112
Offtopic 112
Torresss zei op 13 okt 2010 - 21:05:
HAHAHAHA,
IK GA DOOD VAN HET LACHEN
-veegt tranen weg-
Dit is het meest geniale filmpje ever. Ik huil van het lachen, no lies.
HAHAHAHA,
IK GA DOOD VAN HET LACHEN
-veegt tranen weg-
Bodine zei op 13 okt 2010 - 21:06:
Kennen jullie deze trouwens al? Omdat hier ook zo'n eeuwige haat is aan glinsterende vampieren?
Kennen jullie deze trouwens al? Omdat hier ook zo'n eeuwige haat is aan glinsterende vampieren?
VampireFangs zei op 13 okt 2010 - 21:07:
Die is leuk x]
Die is leuk x]
KolaLollie zei op 13 okt 2010 - 21:07:
AWESOME. <3
AWESOME. <3
xjeszell zei op 13 okt 2010 - 21:32:
[/Laat]
Dieiscool. :3
StiekemvindikhemcooleromdatheteenHPplaatjeisdandoordetekstenzoo.
[/Laat]
Dieiscool. :3
xDevilBitch zei op 13 okt 2010 - 22:05:
Die wil ik in m'n agenda! Voor de eeuwige Twilight - Harry Potter oorlog in mijn klas. -raad eens, Melle en ik zijn samen de HP loners.en de Darren Shan loners, en de ellendige avonturen loners...
Die wil ik in m'n agenda! Voor de eeuwige Twilight - Harry Potter oorlog in mijn klas. -raad eens, Melle en ik zijn samen de HP loners.
xjeszell zei op 13 okt 2010 - 22:14:
Maar HP Is zoveel beter dan twilight. ;d
(...)
Die wil ik in m'n agenda! Voor de eeuwige Twilight - Harry Potter oorlog in mijn klas. -raad eens, Melle en ik zijn samen de HP loners.en de Darren Shan loners, en de ellendige avonturen loners...
Maar HP Is zoveel beter dan twilight. ;d
Kayley zei op 13 okt 2010 - 22:21:
Dat is jouw mening, en die van elk mensje met gezond verstand. Maar anderen vinden Twilight veel leuker/beter.
Dat is jouw mening, en die van elk mensje met gezond verstand. Maar anderen vinden Twilight veel leuker/beter.
MoonRocker zei op 13 okt 2010 - 22:22:
Achja, je moet maar van glinsterende vampiers houden hè.
Oké, sorry, grapje x']
maar serieus, ik snap het niet; glinsterende vampiers.
Dus.
Hoe gaat 't met jullie?
Achja, je moet maar van glinsterende vampiers houden hè.
Oké, sorry, grapje x']
Dus.
Hoe gaat 't met jullie?
xjeszell zei op 13 okt 2010 - 22:24:
True. Bij mij in de klas is één iemand die twilight leuk vind/vond, Anil en ik vinden Harry Potter leuk en de rest.. Geen idee. Nja, sommige vinden de films 'niet slecht'
[/blabla.]
True. Bij mij in de klas is één iemand die twilight leuk vind/vond, Anil en ik vinden Harry Potter leuk en de rest.. Geen idee. Nja, sommige vinden de films 'niet slecht'
[/blabla.]
Torresss zei op 13 okt 2010 - 22:25:
Lol, ik heb de Twilight boeken, allemaal.
Maar ben er niet echt verslaafd aan, bij sommige dingen denk ik echt van; the faaaack? O.O
Fernando is beter :3
Lol, ik heb de Twilight boeken, allemaal.
Maar ben er niet echt verslaafd aan, bij sommige dingen denk ik echt van; the faaaack? O.O
Fernando is beter :3
MoonRocker zei op 13 okt 2010 - 22:27:
HAHA.
Danique, die was echt heel droog x]
Maar ja, ik heb niks met Twilight, wel met HP.
Maar van mij mag je Twilight best leuk vinden [stel je voor van niet x'D].
HAHA.
Danique, die was echt heel droog x]
Maar ja, ik heb niks met Twilight, wel met HP.
Maar van mij mag je Twilight best leuk vinden [stel je voor van niet x'D].
Bodine zei op 13 okt 2010 - 22:27:
Hoe kun je nou een hele klas hebben met maar twee HP liefhebbers? o.o
Buiten dan dat 90% van Jess' klas geen gezond verstand heeft, maar dat ter zijde.
Hoe kun je nou een hele klas hebben met maar twee HP liefhebbers? o.o
Buiten dan dat 90% van Jess' klas geen gezond verstand heeft, maar dat ter zijde.
FF FF FF
let's make a song (: