Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #3
Gooi-het-eruit-topic #3
V0nneke zei op 20 okt 2010 - 11:23:
Note to myself: Als ik zeg dat niemand luistert, dan moet ik ook niet denken dat dat op forums van fanfic wel zo is.
KolaLollie zei op 20 okt 2010 - 19:13:
IKZEI. "Mama,alsikachttienbengaikopwereldreismetTí²mi. En daarna ga ik stukjes schrijven voor een reismagazine, want dan mag je gratis ergens heen en dan schrijven en daar krijg je geld voor."
ENTOENWASZENIETBOOS. ENZEHUILDENIET. EN. <3
IKZEI. "Mama,alsikachttienbengaikopwereldreismetTí²mi. En daarna ga ik stukjes schrijven voor een reismagazine, want dan mag je gratis ergens heen en dan schrijven en daar krijg je geld voor."
ENTOENWASZENIETBOOS. ENZEHUILDENIET. EN. <3
jorinloveth zei op 20 okt 2010 - 20:40:
morgen medisch onderzoek D=
nooooooooooooooooooooooooooo D=
ik haat dat :[
weer een spuit><
morgen medisch onderzoek D=
nooooooooooooooooooooooooooo D=
ik haat dat :[
weer een spuit><
NaNaa zei op 20 okt 2010 - 20:43:
I know how you feel u__u
Bij mij prikken ze voor alles, ik heb het nu een beetje gehad allemaal denk ik. ^^
Moet binnenkort mar weer naar de dokter. u____u
I know how you feel u__u
Bij mij prikken ze voor alles, ik heb het nu een beetje gehad allemaal denk ik. ^^
Moet binnenkort mar weer naar de dokter. u____u
neversay zei op 20 okt 2010 - 22:06:
IK WIL NAAR BOYS LIKE GIRLS. En ik mag niet alleen. En niemand wilt mee. En degene die de meeste kans had mag niet omdat het zogenaamd 4 uur rijden is x.x
IK WIL NAAR BOYS LIKE GIRLS. En ik mag niet alleen. En niemand wilt mee. En degene die de meeste kans had mag niet omdat het zogenaamd 4 uur rijden is x.x
xjeszell zei op 20 okt 2010 - 22:07:
GRMBLF. D;
Hmpf.
GRMBLF. D;
Hmpf.
Voor alles dat je kwijt moet.