Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #7
Gooi-het-eruit-topic #7
xEmma zei op 15 dec 2010 - 22:06:
Om het nog even wat raarder te maken: Degene die het als tweede tegen mij zij, was er bij toen de andere het zei en heeft hem toen een trap verkocht omdat hij vond dat hij te ver ging.
Uhhh, ik snap niets meer van jongens!
(...)Ja, ik denk het. Ik weet niet wat ik echt anders moet doen. Ik praat elke dag met ze.
Jakkes. :/ Da's gewoon absurd, ja. Negeren en ervan uitgaan dat ze gewoon wat aandacht willen?
Om het nog even wat raarder te maken: Degene die het als tweede tegen mij zij, was er bij toen de andere het zei en heeft hem toen een trap verkocht omdat hij vond dat hij te ver ging.
Uhhh, ik snap niets meer van jongens!
Vespertine zei op 15 dec 2010 - 22:39:
En toen zei hij het zelf? :/ ...da's écht absurd.
Misschien moet je, als ze nog een keer zo'n dingen zeggen, reageren met: "Serieus, waarom zeggen jullie zoiets? Ik vind jullie heel aardig en ik praat graag met jullie, maar als het zo begint, sorry dan hé." Allee, dat ze voor zulke opmerkingen dan iemand anders zoeken?
En toen zei hij het zelf? :/ ...da's écht absurd.
Misschien moet je, als ze nog een keer zo'n dingen zeggen, reageren met: "Serieus, waarom zeggen jullie zoiets? Ik vind jullie heel aardig en ik praat graag met jullie, maar als het zo begint, sorry dan hé." Allee, dat ze voor zulke opmerkingen dan iemand anders zoeken?
CosmicPurple zei op 15 dec 2010 - 23:48:
15 kilo afgevallen sinds juli-augustus. Nog 24 te gaan...
xjeszell zei op 15 dec 2010 - 23:52:
You can do it, Do. I believe in you!
You can do it, Do. I believe in you!
Vespertine zei op 16 dec 2010 - 0:45:
En ik ook! Maar eh... Don't do anything stupid, hé. I don't know what you look like, but I bet you look juuuuust fine. (Stomme reactie misschien, maar dat moet je dan maar over het hoofd zien.)
En ik ook! Maar eh... Don't do anything stupid, hé. I don't know what you look like, but I bet you look juuuuust fine. (Stomme reactie misschien, maar dat moet je dan maar over het hoofd zien.)
Kayley zei op 16 dec 2010 - 6:37:
You can do it Do.
Je doet het toch echt voor jezelf, en niet voor anderen hè?
Ik al tien en half sinds eind september. ;x
You can do it Do.
Je doet het toch echt voor jezelf, en niet voor anderen hè?
xSoParanoid zei op 16 dec 2010 - 11:00:
i'm there for you
i'm there for you
xSoParanoid zei op 16 dec 2010 - 14:46:
ik pas een week erna T__T
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3
ik pas een week erna T__T
KaulitzFreak zei op 16 dec 2010 - 15:09:
blergh, ik moet nog examens maken...
Al tien gehad, nog twee te gaan....
blergh, ik moet nog examens maken...
Al tien gehad, nog twee te gaan....
MoonRocker zei op 16 dec 2010 - 16:26:
Ik heb na volgende week pas vakantie. o.o
ENEN. IK HEB MIJN RAPPORT. EN ANW VALT GEWOON MEE EN VERPEST MIJN PUNT NIET *feest*
Ik heb na volgende week pas vakantie. o.o
ENEN. IK HEB MIJN RAPPORT. EN ANW VALT GEWOON MEE EN VERPEST MIJN PUNT NIET *feest*
voor alles wat je kwijtwil