Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #8
Gooi-het-eruit-topic #8
MoonRocker zei op 30 dec 2010 - 15:30:
@Tessa&Pris: ik deed Bo's kaart open. "WOW. Hé, Bill en Tom." *gaat enorm veel tekst lezen* haha x'D
TAMTAMTAAAAAM. NOG MAAR VIER EN EEN HALF HOOFDSTUK *omgomgomg* ;'D
@Tessa&Pris: ik deed Bo's kaart open. "WOW. Hé, Bill en Tom." *gaat enorm veel tekst lezen* haha x'D
Priscilla zei op 30 dec 2010 - 19:32:
Bestwel heel knap dat je zoveel bij elkaar kan krijgen om op te schrijven voor iedereen bo. :3
Bestwel heel knap dat je zoveel bij elkaar kan krijgen om op te schrijven voor iedereen bo. :3
VampireFangs zei op 30 dec 2010 - 19:35:
Same here, ik vond hun kaartjes echt leuk, haha x]
Ik kreeg niet veel meer dan een aantal zinnen omdat mijn kerstkaarten onhandig zijn om op te schrijven omdat het 3D is aan de voorkant en dat hinderde D:
Same here, ik vond hun kaartjes echt leuk, haha x]
Ik kreeg niet veel meer dan een aantal zinnen omdat mijn kerstkaarten onhandig zijn om op te schrijven omdat het 3D is aan de voorkant en dat hinderde D:
MoonRocker zei op 30 dec 2010 - 23:35:
@Mak:heb je mijn kerstkaart al ;O *hoopt dat ie aangekomen is* Edit; ja, dus *ziet bericht in gb nu pas*
@Mak:
NovaFlowne zei op 31 dec 2010 - 9:43:
Mijn ouders zijn nu naar de begravenis en nu ben ik alleen thuis, yay._.
Mijn ouders zijn nu naar de begravenis en nu ben ik alleen thuis, yay._.
neversay zei op 31 dec 2010 - 16:07:
@Emma: Gefeliciteeerd ;D
Buh, er is mij net gevraagt of ik op dinsdag voor een pony wil zorgen. En dat zal heel awesome zijn want dan kan ik eindelijk weer rijden enzo <3 Maar, van mijn moeder mag het niet. En dat is zo gemeen D:
@Emma: Gefeliciteeerd ;D
Buh, er is mij net gevraagt of ik op dinsdag voor een pony wil zorgen. En dat zal heel awesome zijn want dan kan ik eindelijk weer rijden enzo <3 Maar, van mijn moeder mag het niet. En dat is zo gemeen D:
YarahartBill zei op 31 dec 2010 - 16:20:
http://fluxuryb.com/uploads/2009/03/the-hundreds-spring-2009-new-era-caps-2.jpg
Serieus ik wil deze pet!(grijs)
[het is misschien niet wat ik wil dat het betekend maar boeiee]
neversay zei op 31 dec 2010 - 16:34:
Ohmygod<3
Ohmygod<3
VampireFangs zei op 31 dec 2010 - 16:57:
Mijn zusje heeft mijn kaartjes gepost, dus ik dacht dat je het waarschijnlijk nooit kreeg, haahaa!(:
Yaay, ik heb Tessa's en Maks kaart gehad <3
Mijn zusje heeft mijn kaartjes gepost, dus ik dacht dat je het waarschijnlijk nooit kreeg, haahaa!(:
Bodine zei op 31 dec 2010 - 18:34:
In Wellington, Auckland en Petropawlowsk-Kamtschatski is het al bijna zes uur lang 2011.
In Wellington, Auckland en Petropawlowsk-Kamtschatski is het al bijna zes uur lang 2011.
Voor alles dat je kwijt moet (: