Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Yay!-topic
Het Yay!-topic
xEmma zei op 2 jan 2011 - 21:22:
yay, ik mail weer met een heel goede vriendin met wie ik een tijd niet heb gesproken <3
yay, ik mail weer met een heel goede vriendin met wie ik een tijd niet heb gesproken <3
xDevilBitch zei op 2 jan 2011 - 23:31:
Yay, ik ben vandaag (eindelijk) naar Harry Potter geweest. <3 [Nu wil ik de boeken weer herlezen, maar even wachten tot het weekend van de 15e, want dan vieren we mijn verjaardag en krijg ik alle delen in het Engels. <3]
Yay, ik ben vandaag (eindelijk) naar Harry Potter geweest. <3 [Nu wil ik de boeken weer herlezen, maar even wachten tot het weekend van de 15e, want dan vieren we mijn verjaardag en krijg ik alle delen in het Engels. <3]
CosmicPurple zei op 3 jan 2011 - 14:39:
Yay, ik heb een titel voor mijn nieuwe versie van NLF en ik heb mezelf overtuigd om het hier te posten! ^^
Yay, ik heb een titel voor mijn nieuwe versie van NLF en ik heb mezelf overtuigd om het hier te posten! ^^
xNadezhda zei op 3 jan 2011 - 15:55:
Yay, ik heb een titel voor mijn nieuwe versie van NLF en ik heb mezelf overtuigd om het hier te posten! ^^YAY<3
Priscilla zei op 3 jan 2011 - 19:40:
YAY ik heb het prikje gehad en hoef er niet meer tegenop te zitten. [':
YAY ik heb het prikje gehad en hoef er niet meer tegenop te zitten. [':
KolaLollie zei op 3 jan 2011 - 19:46:
yay, ikhebDuitsbijnaaf, envanmorgenwasheelleuk, wantdezonscheenenhetwaskoudenwarmtegelijk,
enhetwasalsofikdroomde. ^^
yay, ikhebDuitsbijnaaf, envanmorgenwasheelleuk, wantdezonscheenenhetwaskoudenwarmtegelijk,
enhetwasalsofikdroomde. ^^
Om jezelf op te vrolijken in een off day,
of om een prachtige dag met het forum te delen.
Van een beetje blij worden tot superdupergelukkig zijn.
Omdat er nooit een te veel aan happiness kan zijn. Ik heb een beetje rond gezocht, maar volgens mij is er nog niet zo'n topic, hé? Anders verwijdert iemand deze maar weer.
Yay, want ik heb voor mijn verjaardag van Het Lief een groot, zacht, warm dekentje gekregen. Exit koude nachten op kot!