Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 130
Offtopic 130
NaNaa zei op 2 jan 2011 - 21:39:
Doe ik ook. x'd
Ze zeggen dat je dan creatief bent. ^^
Mehehhe.. bij dat filmpje.
Ik blijf het zo grappig vinden hoe Rianne en Jamila mij vet geïnteresseerd volgen in het gesprek _0_
Op de 20ste sec.
Het is gewoon algemeen bekend dat ik veel gebaren maak terwijl ik praat, Bill is daar niets tegen.
Doe ik ook. x'd
jorinloveth zei op 2 jan 2011 - 21:39:
Haha een of ander mens op facebook zit tegen mij te lullen dat ze de beste vriendin van Bill is XD
echt grappig XD
ik speel het spelletje lekker mee xd
Haha een of ander mens op facebook zit tegen mij te lullen dat ze de beste vriendin van Bill is XD
echt grappig XD
TWINcest zei op 2 jan 2011 - 21:44:
Dan ga ik druk door met gebaren! Hahahaha..
(...)
Doe ik ook. x'd
Dan ga ik druk door met gebaren! Hahahaha..
Bodine zei op 2 jan 2011 - 21:48:
Hoe heet ze? x:
echt grappig XD
Hoe heet ze? x:
jorinloveth zei op 2 jan 2011 - 21:58:
ze zegt dat TH opgesplit is en dat Bill dat haar allemaal heeft vertelt
ik geloof er geen zak van x']
xEmma zei op 2 jan 2011 - 22:03:
Ik maakte zulke grote bewegingen da tik blij moet zijn dat ik nog niemand knock-out heb geslagen x)
(...)dan ben ik de laatste jaren minder creatief geworden, want ik heb het me deels afgeleerd, haha x)
Doe ik ook. x'd
Ik maakte zulke grote bewegingen da tik blij moet zijn dat ik nog niemand knock-out heb geslagen x)
Bodine zei op 2 jan 2011 - 22:08:
Nee maar c'mon, als je écht zijn beste vriendin bent, zou je voor je houden dat je dat bent, en al helemaal alle andere privé dingen die wij allemaal niet hoeven te weten. Dat ga je niet zomaar met iedereen bespreken.
Nee maar c'mon, als je écht zijn beste vriendin bent, zou je voor je houden dat je dat bent, en al helemaal alle andere privé dingen die wij allemaal niet hoeven te weten. Dat ga je niet zomaar met iedereen bespreken.
Vespertine zei op 2 jan 2011 - 22:09:
Haha, er zijn op Facebook ook tientallen Bill Kaulitz'en _o_ *moest dat net even opzoeken door voorgaande bericht* Vooral grappig als ze fout spellen in het Engels.
Haha, er zijn op Facebook ook tientallen Bill Kaulitz'en _o_ *moest dat net even opzoeken door voorgaande bericht* Vooral grappig als ze fout spellen in het Engels.
jorinloveth zei op 2 jan 2011 - 22:21:
daarom, dat ik het niet geloof, zoiets zou je niet tegen een wild vreemde zeggen.
(...)
daarom, dat ik het niet geloof, zoiets zou je niet tegen een wild vreemde zeggen.
xSoParanoid zei op 2 jan 2011 - 22:30:
geloof het ook niet negeer der maar. ze verspilt je tijd alleen maar.
(...)
geloof het ook niet negeer der maar. ze verspilt je tijd alleen maar.
Bodine zei op 2 jan 2011 - 22:30:
Maar dat is wel geloofwaardig, want Bill kan zelf ook totí¡í¡l geen Engels. :]
Maar dat is wel geloofwaardig, want Bill kan zelf ook totí¡í¡l geen Engels. :]
KaulitzFreak zei op 2 jan 2011 - 22:40:
zijn er onder jullie die The west side story kennen??
dan kennen jullie ook America ^^
Laat Alex Loiacono wat partijen schrijven, geef hem dan een stuk of 100 Nederlandse en Belgische muziekanten, laat die 3 dagen aan de stuk repeteren, meng dat met een zanger en een zangeres, en DIT is het resultaat.
zijn er onder jullie die The west side story kennen??
dan kennen jullie ook America ^^
Laat Alex Loiacono wat partijen schrijven, geef hem dan een stuk of 100 Nederlandse en Belgische muziekanten, laat die 3 dagen aan de stuk repeteren, meng dat met een zanger en een zangeres, en DIT is het resultaat.
Hugs are nice
Hugs are made to break the ice