Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #7
Depressie topic #7
xDevilBitch zei op 28 feb 2011 - 16:32:
Met dingen gooien is leuk. Laten we samen op gooi-het-hele-servies-kapot-therapie gaan.Ja, dat bestaat! =D
Ik wil met dingen gooien.
Met dingen gooien is leuk. Laten we samen op gooi-het-hele-servies-kapot-therapie gaan.
KolaLollie zei op 28 feb 2011 - 16:33:
OMFG. IKWIL. <3
(...)
Met dingen gooien is leuk. Laten we samen op gooi-het-hele-servies-kapot-therapie gaan.Ja, dat bestaat! =D
OMFG. IKWIL. <3
CosmicPurple zei op 28 feb 2011 - 16:36:
IK OOK!
-we kunnen naar Griekenland verhuizen, daar is dat sociaal toelaatbaar.-
IK OOK!
-we kunnen naar Griekenland verhuizen, daar is dat sociaal toelaatbaar.-
KolaLollie zei op 28 feb 2011 - 16:37:
oehw,ja,enzehebbenlekkeresalade. <3
[jasorry. offtopic. ^^'']
oehw,ja,enzehebbenlekkeresalade. <3
[jasorry. offtopic. ^^'']
xjeszell zei op 28 feb 2011 - 16:39:
Ik was vandaag bij de tandarts en ik moest zo'n vies gebitje in, zo'n fluoride ding. En ik heb die smaak ervan nog steeds in m'n mond en we zijn al twee uur verder.
Ik was vandaag bij de tandarts en ik moest zo'n vies gebitje in, zo'n fluoride ding. En ik heb die smaak ervan nog steeds in m'n mond en we zijn al twee uur verder.
xDevilBitch zei op 28 feb 2011 - 19:24:
Verdomme, kutcultuurkaart, ik wil m'n treinkaartje.
Verdomme, kutcultuurkaart, ik wil m'n treinkaartje.
NaNaa zei op 28 feb 2011 - 20:25:
Ik kan 't niet zien. o:
-grom.-
Ik ben moe, dus nog chagrijniger, en ben sowieso al bij het geringste aan het schreeuwen want ik heb 't hélemaal gehad met me vader. Jammer dat ik 'm niet zo kan bedreigen en intimideren zoals hij mij.
Ik kan 't niet zien. o:
-grom.-
Ik ben moe, dus nog chagrijniger, en ben sowieso al bij het geringste aan het schreeuwen want ik heb 't hélemaal gehad met me vader. Jammer dat ik 'm niet zo kan bedreigen en intimideren zoals hij mij.
<3