Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 23:46:
Ik denk juist eerder dat Laura de badside is. Ze houd zich zo stil

Dat is geen indicatie voor badside-zijn. Tenminste, niet per se.
In vorige potjes hebben we dat wel zo gevonden, daarom nu ook toegepast, maar dit spel is veel actiever (en daarom ook anders, ik kan slecht uitleggen, but I hope you get it), dus ik denk dat we minder [niet totaal niet] moeten kijken naar inactiviteit.
Vanwaar trouwens deze plotselinge beschuldiging?
Want eerst was je nogal twijfelachtig.
[niet per se aanvallend bedoeld. Just lookin' for an answer.]

Ik had trouwens misschien een beetje iets gevonden in het vorige topic. Even opzoeken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:48:
@Emma: ik geloof dat ik je punt een beetje mis. [/het is laat, sorry]
Ze schuift het idee dat die badside zouden kunnen zijn meteen aan de kant, just wondering why.

en @ Sarita: Laura is nooit actief geweest, as far as I know.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:48:
-iets te enthousiast op plaats reactie geklikt-

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 23:51:
@Julia

Omdat ik vind dat ik ook maar eens een poging moeten wagen. En ik zit oudere spellen terug te lezen en daar merk idd dat de inactievere meestal de Badside vormde vandaar deze beschuldiging

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 23:52:
@Emma
Ja dat klopt ook weer

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 23:52:
Maar Sarita, je moet niet zo maar dingen gaan schreeuwen. Onderbouw het. Enkel op basis van hoe actief je bent of niet, kunnen we gewoon echt niet meer oordelen.
Je begint je echt verdacht te maken in mijn ogen.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 23:55:
Ja dat is ook weer waar. Ik moet nog veel leren.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 23:55:
@Sarita: maar Angela was wel actief, hmm? En zelf ben je niet vreselijk actief, dus probeer je je nu minder verdacht te maken? Of is het echt alleen theorie-kwekerij?

@Emma: hadden wij ervoor al niet iets in die richting gezegd? Want Daan heeft dit spel vooral samengevat en toegekeken, glaube ich. Maar het kan zijn, wat je beweert, dat ze iets meer weet.

[/voor wie denkt: Jezus, waarom valt ze Sarita zo aan, ik probeer haar reacties te peilen.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 23:58:
@Emma: hadden wij ervoor al niet iets in die richting gezegd? Want Daan heeft dit spel vooral samengevat en toegekeken, glaube ich. Maar het kan zijn, wat je beweert, dat ze iets meer weet.
Ja, er zijn al dat soort dingen gezegd, maar nu zit er ook een stukje tekst bij. Bovendien werd het eerst meestal aan het niet inbrengen van nieuwe theorieën [+inactiviteit] of aan Angela gekoppeld. Het verschilt misschien niet zoveel, maar elk detail doet er toe, niet?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 10 maart 2011 - 0:00:
@Julia
Ik neem je niks kwalijk dat je me aanvalt, zo is het spel.
Het punt is, ik probeer ook een theorie te krijgen. En dat gaat me idd minder goed af dan bij jullie.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 maart 2011 - 0:04:
Oké, laat maar, dead track. Ik ga na deze laatste aflevering Nikita even nog een paar mensen volgen, zien hoe zij reageerden en welke linken ze met Angela hebben.
I'll keep you updated, folks.

Edit: Ugh, dit werkt niet zo. Ik probeer me heel de tijd te concentreren op een van de twee, maar dan ga ik aan de tweede denken. Dan besluit ik dat het van de tweede meer waarschijnlijk is dat ik daar genoeg bij vind en begin daar dan aan, maar dan ga ik weer naar de eerste. Ik ga hier morgen wel mee verder en hoop dat ik dan iemand vind die in mijn richting van denken neigt, want dan heb ik at least toch nog een compagnon.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 maart 2011 - 14:47:
Zodra Justin het te horen kreeg van de dood van Taylor, werd hij nog razender dan hij al was.
Hij greep het eerste beste moordwapen dat hij tegenkwam, en liep terug naar de kleedkamer waar hij eerder Rihanna van het leven had beroofd, en geprobeerd had GaGa te vermoorden.
Hij hoefde echter niet helemaal terug te lopen naar de kleedkamer, want hij zag Katy al lopen.
'Staan blijven, jij!' hij liep met ferme passen op haar af.
Ze draaide zich om, zette grote ogen op en zocht haastig naar iets om zich te weren, maar helaas, het zakmes had ze achter gelaten.
'Nee!' gilde ze, maar het was al te laat.
Een minuut later lag Katy's lichaam op de grond, en blies ze haar laatste adem uit.
Haar glazige ogen staarden naar boven, Justin bleef uitdrukkingloos kijken, niet wetend wat hij nu moest doen. Terug gaan, en het opgeven, of naar de kleedkamer gaan en zijn werk afmaken?

Kayley is gekillt door de opperbadsider. Ze was Katy Perry, de jager.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 maart 2011 - 14:53:
neeee, nog een goodside... en een hele goede speelster...
waar kwam dit opeens vandaan zeg... zat ze te dicht in hun buurt.
ga nog maar eens haar berichtjes teruglezen....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 14:56:
Kut, we zijn Kayley kwijt!
*scheldt*
Thank God heeft ze haar Special op tijd gebruikt!

Maar weetje. Volgens mij duidt dit op een onervaren badside. Het is totaal niet slim om de Jager er uit te knikkeren als ze haar Special al heeft gebruikt. Want nu mag ze nog een keer killen. Het was voor hun beter geweest als ze iemand anders eruit geknikkerd hadden, lijkt mij. Of zie ik iets over het hoofd?

Of wacht. Ja. Ik zie iets over het hoofd. Ik wist al dat Kayley de Jager was door een hint, maar misschien wist de badside het niet en heeft die Kayley eruit gegooid omdat ze een goede speelster is en niet om haar rol.
Hmm.. Hier ga ik even over nadenken.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 maart 2011 - 14:58:
mag ze nu nog iemand killen? dat wist ik niet, ben benieuwd wie het is....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16