Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #171
Offtopic #171
TWINcest zei op 8 sep 2011 - 18:35:
Haha, zo heet dat ja, en ik krijg er onderhand drie.. ik heb voorraad :3
Oef. D:
Moet ik langskomen met een fruitmandje? -zo heette dat toch.. ? -
Haha, zo heet dat ja, en ik krijg er onderhand drie.. ik heb voorraad :3
NaNaa zei op 8 sep 2011 - 19:08:
Nou. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je verhongert. :']
Nou. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je verhongert. :']
ZeroGravity zei op 9 sep 2011 - 16:11:
Met mij gaat het goeeeed. Want ik maak geen huiswerk omdat ik dat niet wil en dan gaat het altijd wel goed en het is weekend. Mhiiii. Ik heb mijn eerste schoolweek pretty well overleefd. :'D
Met mij gaat het goeeeed. Want ik maak geen huiswerk omdat ik dat niet wil en dan gaat het altijd wel goed en het is weekend. Mhiiii. Ik heb mijn eerste schoolweek pretty well overleefd. :'D
neversay zei op 9 sep 2011 - 16:13:
@Meike: Yay, mooizo. ^^ Je foto is awesome btw. ^^
@Meike: Yay, mooizo. ^^ Je foto is awesome btw. ^^
NaNaa zei op 9 sep 2011 - 19:03:
Kent iemand van jullie Belgen die fan zijn van Skrillex? Want, zegmaar, OVERAL, is het echt facking duur, en in België maar 11 euro. Dus wij dachten, is het gewoon niet in daar, of is die site gewoon gekke scam. Also. Ja. ^^
Kent iemand van jullie Belgen die fan zijn van Skrillex? Want, zegmaar, OVERAL, is het echt facking duur, en in België maar 11 euro. Dus wij dachten, is het gewoon niet in daar, of is die site gewoon gekke scam. Also. Ja. ^^
xDevilBitch zei op 9 sep 2011 - 23:28:
WHAT!? O.O
Edit: Waarom heb ik het gevoel dat dit hem er nog gayer uit laat zien dan 'ie al was? En ik vraag me onwillekeurige af of Adam Lambert nu ook blond gaat of spontaan over z'n crush heen is, mocht 'ie dat nog niet zijn. (Also, ik denk (en hoop) dat het antwoord nee is)
WHAT!? O.O
Edit: Waarom heb ik het gevoel dat dit hem er nog gayer uit laat zien dan 'ie al was? En ik vraag me onwillekeurige af of Adam Lambert nu ook blond gaat of spontaan over z'n crush heen is, mocht 'ie dat nog niet zijn. (Also, ik denk (en hoop) dat het antwoord nee is)
Rosie16 zei op 10 sep 2011 - 2:20:
Het is mega flauw, maar toch kreeg ik de slappe lach haha
Wauw, ik blijf maar links posten. En volgensmij alleen maar van Harry Potter..
Het is mega flauw, maar toch kreeg ik de slappe lach haha
Hoi! :3
Ik weet nooit wat ik hier neer moet zetten