Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #28
Gooi-het-eruit-topic #28
Eliros zei op 19 jan 2012 - 18:40:
Ik ga straks een AU Glee drabble posten onder m'n stand alones. Still not sure why~
Maar ergens vind ik het stiekem heel erg awesome om weer iets te posten hier.
Ik ga straks een AU Glee drabble posten onder m'n stand alones. Still not sure why~
Maar ergens vind ik het stiekem heel erg awesome om weer iets te posten hier.
Dumbledore zei op 19 jan 2012 - 20:25:
@Eliros woow! ik wil die wel lezen als je Glee ding af is ben wel heel benieuwd!
@Eliros woow! ik wil die wel lezen als je Glee ding af is ben wel heel benieuwd!
Eliros zei op 19 jan 2012 - 21:02:
^Ehhh. Ik zal een link in je GB plaatsen als ik hem heb gepost, 'kay? (;
^Ehhh. Ik zal een link in je GB plaatsen als ik hem heb gepost, 'kay? (;
neversay zei op 20 jan 2012 - 16:04:
Adsfadsf. Stomme school. Ik moet in het weekend HP gaan lezen, een boekbespreking maken, een hele presentatie voor bio, een verslag voor godsdienst, leren voor een duits toets en als het lukt nog een beetje vooruit werken. Ik. Haat. School
Adsfadsf. Stomme school. Ik moet in het weekend HP gaan lezen, een boekbespreking maken, een hele presentatie voor bio, een verslag voor godsdienst, leren voor een duits toets en als het lukt nog een beetje vooruit werken. Ik. Haat. School
xEmma zei op 20 jan 2012 - 18:52:
Waarom wel Niall en niet de rest?Omdat het waarschijnlijk duur is en zo, puur omdat er namen op staan. ^^
xEmma zei op 20 jan 2012 - 20:21:
Oh, en hij is Iers
Ja maar waarom dan wel Niall?Ik vind het 1D-teken uitzonderlijk lelijk en als ik er een zou kiezen zou het Niall zijn, want, like, weet ik eigenlijk niet precies. I like the way he acts in videos (:
Oh, en hij is Iers
Ik heb even een nieuw gemaakt. Omdat ik de laatste was in vorige topic n_n