Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177
Offtopic #177
Bodine zei op 21 feb 2012 - 15:31:
Maar ik vind het bij meisjes ook mooi, zeker als ze lang haar hebben. Los van het gezicht, I love curls. ^^
Maar ik vind het bij meisjes ook mooi, zeker als ze lang haar hebben. Los van het gezicht, I love curls. ^^
jorinloveth zei op 21 feb 2012 - 15:34:
^ bij sommige mensen kan het idd wel mooi zijn, maar bij mij al vast niet :'D
^ bij sommige mensen kan het idd wel mooi zijn, maar bij mij al vast niet :'D
Bodine zei op 21 feb 2012 - 15:45:
Ik heb jou nooit met krullen gezien I believe. Bij mezelf vind ik het wel leuk eigenlijkdaar mogen jullie me best op tegenspreken, maar heti s er altijd zo snel weer uit en er moet zoveel haarlak in en ik ben lui en - dus is het altijd stijl.
Ik heb jou nooit met krullen gezien I believe. Bij mezelf vind ik het wel leuk eigenlijk
jorinloveth zei op 21 feb 2012 - 15:50:
haha, hou dat maar zo c;
en awh, als je het mooi vind, is dat wel jammer
en als je het bij de kapper laat doen?
haha, hou dat maar zo c;
en awh, als je het mooi vind, is dat wel jammer
en als je het bij de kapper laat doen?
TWINcest zei op 21 feb 2012 - 19:42:
Zien jullie mij al met krullen?
Ik ben namelijk bang dat wanneer ik mn dreads weg doe ik kort en krullend haar heb _0-
Ik ben namelijk bang dat wanneer ik mn dreads weg doe ik kort en krullend haar heb _0-
MickyMuis zei op 21 feb 2012 - 20:15:
Ik heb ook dreads gehad, still love them. Maar wat was ik blij toen ze er weer af waren o.O bij de kapper hebben ze eerst mijn haar twee keer met afwasmiddel moeten wassen omdat het zo vet was dat mijn haren geen water meer opnamen oh en de jeuk geen jeuk meer, ook heerlijk. Maar ik ga nog steeds een keer van die nylon dreads nemen, in verschillende kleurtjes
Oh en foto van hoe mijn haar er nu uitziet: Yeah, le me
Ik heb ook dreads gehad, still love them. Maar wat was ik blij toen ze er weer af waren o.O bij de kapper hebben ze eerst mijn haar twee keer met afwasmiddel moeten wassen omdat het zo vet was dat mijn haren geen water meer opnamen oh en de jeuk geen jeuk meer, ook heerlijk. Maar ik ga nog steeds een keer van die nylon dreads nemen, in verschillende kleurtjes
NaNaa zei op 21 feb 2012 - 20:33:
@Minnie; Jij had toch min of meer krullen voor je dreads? Maar ben je erover aan het denken of je je dreads wil wegdoen dan?
@Minnie; Jij had toch min of meer krullen voor je dreads? Maar ben je erover aan het denken of je je dreads wil wegdoen dan?
TWINcest zei op 21 feb 2012 - 22:43:
Mijn dreads zijn echt te lang en dik om er nog uit te krijgen. Mss met veel conditionering, maar dan moet er eerst een groot stuk af.
En Tess, ik had hiervoor slag..geen krul meer.
Mijn dreads zijn echt te lang en dik om er nog uit te krijgen. Mss met veel conditionering, maar dan moet er eerst een groot stuk af.
En Tess, ik had hiervoor slag..geen krul meer.
Celestial zei op 21 feb 2012 - 22:45:
Staat je echt leuk! (:
(...)
Staat je echt leuk! (:
NaNaa zei op 21 feb 2012 - 22:51:
@Minnie; Oh. Nou. Ik denk dat krul je eigenlijk wel mooi staat. Van dat korte, krullerige haar. Desnoods kun je het altijd nog stijlen ofzo?
En ja, dat bedoelde ik eigenlijk :'
@Minnie; Oh. Nou. Ik denk dat krul je eigenlijk wel mooi staat. Van dat korte, krullerige haar. Desnoods kun je het altijd nog stijlen ofzo?
En ja, dat bedoelde ik eigenlijk :'
TWINcest zei op 21 feb 2012 - 23:41:
Ik heb geen idee wat voor krullen ik krijg. Ik ga er vanuit als die van mijn vader; kort en krullerig, but who knows.
Goed, nu lijkt het net of ik morgen mijn dreads weg laat knippen. Wees gerust folks, ik wil ze nog niet kwijt <3
Ik heb geen idee wat voor krullen ik krijg. Ik ga er vanuit als die van mijn vader; kort en krullerig, but who knows.
Goed, nu lijkt het net of ik morgen mijn dreads weg laat knippen. Wees gerust folks, ik wil ze nog niet kwijt <3
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.
post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
oppinions?