Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #7
Yay-topic #7
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 16:54:
Ooo, dat is wel fijn om te horen van de kapster! ^-^ ...hoewel mijn ervaring met kappers aan wie ik advies vraag, meestal is dat ik buiten ga met een gevoel van: "Ik zoek het wel op op internet." of: "Ik vraag het wel aan een andere kapper." |:
(Oh. Je kan wel in mijn handtas hoor. 8D Tussen mijn analoge minicameraatje en een zakje koekjes dat daar ongetwijfeld ook in zal zitten.)
Ontopic: YAY, ik eet vanavond met vriendjes!
Ooo, dat is wel fijn om te horen van de kapster! ^-^ ...hoewel mijn ervaring met kappers aan wie ik advies vraag, meestal is dat ik buiten ga met een gevoel van: "Ik zoek het wel op op internet." of: "Ik vraag het wel aan een andere kapper." |:
(Oh. Je kan wel in mijn handtas hoor. 8D Tussen mijn analoge minicameraatje en een zakje koekjes dat daar ongetwijfeld ook in zal zitten.)
Ontopic: YAY, ik eet vanavond met vriendjes!
xEmma zei op 26 mei 2012 - 10:04:
Yay, het weer!
(Ik blijf het maar zeggen. Misschien blijft het langer als we veel zeggen dat we het appreciëren.)
Yay, het weer!
(Ik blijf het maar zeggen. Misschien blijft het langer als we veel zeggen dat we het appreciëren.)
YarahartBill zei op 26 mei 2012 - 12:19:
Yay, ik heb het bloedheet, gelukkig doet de airco het in de trein.
En yay, de pillen van de dokter beginnen te werken. Thank you god voor de spierverslappers!
Yay, ik heb het bloedheet, gelukkig doet de airco het in de trein.
En yay, de pillen van de dokter beginnen te werken. Thank you god voor de spierverslappers!
xDevilBitch zei op 26 mei 2012 - 14:57:
Yay, nog drie lastige maten onder de knie krijgen en dan kan ik de eerste twee pagina's spelen.
Yay, nog drie lastige maten onder de knie krijgen en dan kan ik de eerste twee pagina's spelen.
xjeszell zei op 26 mei 2012 - 20:21:
Yay, Tesja en ik gingen zwemmen in een meertje en het was heel leuk en het is lekker weer en I love life.
Yay, Tesja en ik gingen zwemmen in een meertje en het was heel leuk en het is lekker weer en I love life.
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 12:25:
YAY, ik heb gisteren mijn fotorolletje binnengebracht! Ik ben eens benieuwd! ^-^
YAY, ik heb gisteren mijn fotorolletje binnengebracht! Ik ben eens benieuwd! ^-^
xEmma zei op 28 mei 2012 - 21:34:
Yay, ik heb morgen mijn laatste examen (voor de komende tijd in ieder geval). <3
Yay, ik heb morgen mijn laatste examen (voor de komende tijd in ieder geval). <3
Rianne zei op 28 mei 2012 - 22:03:
Yay. Ik ook!
Yay. Ik ook!
Carlina zei op 28 mei 2012 - 22:53:
^ Veel succes alletwee! Ik ben jaloers, ik moet nog beginnen : (
Yay...euhm...ik eet lekkere aardappelsalade. Op dit uur. Want ik ben het waard.
^ Veel succes alletwee! Ik ben jaloers, ik moet nog beginnen : (
Yay...euhm...ik eet lekkere aardappelsalade. Op dit uur. Want ik ben het waard.
Yay vandaag een zalig dagje met vriendinnen in Antwerpen gehad en daarbij ook een huiskamerconcert... was super!! xx
(vorig topic was vol)