Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Onze eigen fanficties
Onze eigen fanficties
MariTom zei op 15 jan 2014 - 18:41:
Als ik alles online zou hebben wat ik aan schrijfsels heb domineer ik de Glee-categorie.
Als ik alles online zou hebben wat ik aan schrijfsels heb domineer ik de Glee-categorie.
Kayley zei op 15 jan 2014 - 19:02:
I will give you a run for your money when it comes to Glee, Marit.
I will give you a run for your money when it comes to Glee, Marit.
Bodine zei op 15 jan 2014 - 19:11:
@Emma; hmm. Misschien fix ik nog wel een keer een Sick Puppies songfic.
@Emma; hmm. Misschien fix ik nog wel een keer een Sick Puppies songfic.
xEmma zei op 15 jan 2014 - 19:13:
@ Bodine: Ja? Ja? Wat leeeeeeeeuk! Ik vind het zo jammer dat er amper fanfics over SP te vinden zijn, dus dat zou ik fantastisch vinden! (:
@ Bodine: Ja? Ja? Wat leeeeeeeeuk! Ik vind het zo jammer dat er amper fanfics over SP te vinden zijn, dus dat zou ik fantastisch vinden! (:
MariTom zei op 15 jan 2014 - 19:20:
Ooooh bring it Kayley
En ja. Emms. I don't know. Ik heb heel veel halve dingetjes liggen, sommige zijn Engels, en weer anderen zijn gewoon flut.
Maar ik ben van plan om het verhaal waar ik op het moment mee bezig ben we echt te posten :'D
Ooooh bring it Kayley
En ja. Emms. I don't know. Ik heb heel veel halve dingetjes liggen, sommige zijn Engels, en weer anderen zijn gewoon flut.
Maar ik ben van plan om het verhaal waar ik op het moment mee bezig ben we echt te posten :'D
xEmma zei op 15 jan 2014 - 19:22:
Leuk leuk leuk! FF kan wel wat goede verhalen gebruiken ^^
Leuk leuk leuk! FF kan wel wat goede verhalen gebruiken ^^
Vespertine zei op 15 jan 2014 - 19:37:
Opdracht voor 2014: SCHRIJVEN SCHRIJVEN SCHRIJVEN en posten.
Opdracht voor 2014: SCHRIJVEN SCHRIJVEN SCHRIJVEN en posten.
xEmma zei op 15 jan 2014 - 19:56:
Ik ben braaf bezig met mijn inzending voor de schrijfwedstrijd! Het is nogal hak op de tak though en ik weet niet goed hoe ik daar vanaf moet, maar ik ben schrijvende.
Ik ben braaf bezig met mijn inzending voor de schrijfwedstrijd! Het is nogal hak op de tak though en ik weet niet goed hoe ik daar vanaf moet, maar ik ben schrijvende.
MariTom zei op 15 jan 2014 - 21:40:
Ik ben ook een soort van bezig. Ik heb alleen allemaal losse stukjes, dus die moet ik aan elkaar zien te breien. En ik ben dus met One More Night bezig. C:
En aww, danke voor het vertrouwen, Ems XD
Ik ben ook een soort van bezig. Ik heb alleen allemaal losse stukjes, dus die moet ik aan elkaar zien te breien. En ik ben dus met One More Night bezig. C:
CosmicPurple zei op 16 jan 2014 - 21:28:
DUDE. Ik ben letterlijk nét begonnen :3
-ohgoodheavens, expectations...-
&btw: maakt er iemand bezwaar als ik vanaf nu
deze smiley:
Finnick noem?
DUDE. Ik ben letterlijk nét begonnen :3
-ohgoodheavens, expectations...-
&btw: maakt er iemand bezwaar als ik vanaf nu
deze smiley:
Finnick noem?
xEmma zei op 26 feb 2014 - 19:09:
Ik kwam zojuist dit verhaal tegen en moest meteen denken aan dit topic denken. Het heet Duriel, dochter van Mirkwoord en behoort tot het Hobbit fandom en is geschreven door Fauve.
Ik kwam zojuist dit verhaal tegen en moest meteen denken aan dit topic denken. Het heet Duriel, dochter van Mirkwoord en behoort tot het Hobbit fandom en is geschreven door Fauve.
Waarom zouden we alleen gepubliceerde boeken op het forum bespreken als we een hele hoop prachtige verhalen op deze site hebben staan?
Bodine kwam op het idee voor een topic om onder andere verhalen van andere FF'ers aan te bevelen en te bespreken, zie hier het resultaat. (:
[Hoewel ik er niet vanuit gaat dat dit zal gebeuren, zeg ik het alsnog: houd het wel een beetje vriendelijk. Een beetje kritiek kan best, maar iemand een minderwaardigheidscomplex aanpraten is niet de bedoeling.]
Harry Potter
Hobbit
Hongerspelen
One Direction
Sick Puppies
Tokio Hotel
True Blood
A Song of Ice and Fire
(bericht aangepast door een moderator)