Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4
Hotties 4
TWINcest zei op 12 juni 2012 - 21:38:
Oh dan heb je die heeeeeeeeeeeeerlijke verdediger van Duitsland nog niet gezien!
Mats Hummels
(...)Uh. Nee x)
Trouwens, om na Frankrijk - Engeland even in de voetbalmood te blijven: Yohan Cabaye.
En dat terwijl ik voetballers over het algemeen niet zo'n mooi volkje vind.
Oh dan heb je die heeeeeeeeeeeeerlijke verdediger van Duitsland nog niet gezien!
Mats Hummels
CosmicPurple zei op 12 juni 2012 - 21:48:
Om in de trend van voetballers te blijven:
Hier zijn Natascha en ik het alvast over eens, Jelle Vossen van Genk is een lekker ding.
Om in de trend van voetballers te blijven:
Hier zijn Natascha en ik het alvast over eens, Jelle Vossen van Genk is een lekker ding.
Rianne zei op 12 juni 2012 - 22:29:
Oh my... *zwijmel*
En die Jelle ... neee.
(...)
Mats Hummels
Oh my... *zwijmel*
En die Jelle ... neee.
TWINcest zei op 12 juni 2012 - 23:04:
Hoe kan je Mats niet leuk vinden?
Met zijn ondeugende ogen :']
Hoe kan je Mats niet leuk vinden?
Met zijn ondeugende ogen :']
xEmma zei op 12 juni 2012 - 23:07:
Te grote neus :'
Edit: Het ligt ook aan de foto. Hier vind ik hem al een stuk leuker.
Te grote neus :'
Edit: Het ligt ook aan de foto. Hier vind ik hem al een stuk leuker.
TWINcest zei op 12 juni 2012 - 23:29:
Hij heeft helemaal niet zo'n grote neus, haha.
Maar goed ik vind hem in ieder geval cute, voor als ik nog niet duidelijk was x']
Hij heeft helemaal niet zo'n grote neus, haha.
Maar goed ik vind hem in ieder geval cute, voor als ik nog niet duidelijk was x']
Vespertine zei op 13 juni 2012 - 0:07:
Om in de trend van voetballers te blijven:GOD JA. <3 Hihi. En stiekem Courtois toch ook wel. Die ziet er alleen altijd heel kwaad uit. En heel sexy.
MariTom zei op 14 juni 2012 - 20:16:
Adgfjhj, hij ziet er zo veel beter uit dan op he veld. Me likes <3
(...)
Mats Hummels
Adgfjhj, hij ziet er zo veel beter uit dan op he veld. Me likes <3
xEmma zei op 14 juni 2012 - 21:54:
Ik vind heel het Nederlandse team niet echt aantrekkelijk. Er zijn ook mensen die Huntelaar mooi vinden. Like. Uh. Don't agree. D:
Ik vind heel het Nederlandse team niet echt aantrekkelijk. Er zijn ook mensen die Huntelaar mooi vinden. Like. Uh. Don't agree. D:
Eliros zei op 14 juni 2012 - 21:56:
Huntelaar? Dan moet je wel heel erg diep in de put zitten. o.o''
Ik heb sowieso niet veel met voetballers. Behalve Casillas dan. Unf.
Huntelaar? Dan moet je wel heel erg diep in de put zitten. o.o''
Ik heb sowieso niet veel met voetballers. Behalve Casillas dan. Unf.
Voortgaand op Liam/Gale:
Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"
Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?