Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #34
Gooi-het-eruit-topic #34
YarahartBill zei op 10 aug 2012 - 12:59:
Wakker blijven Yara! Wakker blijven! Je moet even wachten op je pakje en dan kan je gaan slapen.
Wakker blijven Yara! Wakker blijven! Je moet even wachten op je pakje en dan kan je gaan slapen.
CosmicPurple zei op 10 aug 2012 - 13:50:
Goodness gracious me, je eigen oude fics herlezen is een beetje heel erg confronterend...
Goodness gracious me, je eigen oude fics herlezen is een beetje heel erg confronterend...
Monster23 zei op 10 aug 2012 - 16:15:
I know that feel. Ik schaam me dood voor m'n eigen werk.
I know that feel. Ik schaam me dood voor m'n eigen werk.
Monster23 zei op 10 aug 2012 - 20:00:
Tell me, have you seen the marvelous breadfish?
Tell me, have you seen the marvelous breadfish?
xEmma zei op 11 aug 2012 - 13:03:
Ik ga voor het eerst mijn malariapillen nemen. Een tot vijf procent krijgt last van erge bijwerkingen, waaronder psychoses en dat soort leukigheid. De rest heeft geen last van de bijwerkingen, of slechts van "milde" waaronder braken en evenwichtsstoornissen.
Wish me luck.
Ik ga voor het eerst mijn malariapillen nemen. Een tot vijf procent krijgt last van erge bijwerkingen, waaronder psychoses en dat soort leukigheid. De rest heeft geen last van de bijwerkingen, of slechts van "milde" waaronder braken en evenwichtsstoornissen.
Wish me luck.
CosmicPurple zei op 11 aug 2012 - 13:10:
Ik was ook bang de eerste keer dat ik malariapillen moest nemen, maar ik heb nooit bijwerkingen gehad. En ik ben normaal heel gevoelig aan zo'n shit. Dus het komt wel goed ^^
Welke heb je, malarone?
Wish me luck.
Ik was ook bang de eerste keer dat ik malariapillen moest nemen, maar ik heb nooit bijwerkingen gehad. En ik ben normaal heel gevoelig aan zo'n shit. Dus het komt wel goed ^^
Welke heb je, malarone?
xEmma zei op 11 aug 2012 - 13:32:
Maar malarone geeft wel opvallend minder vaak bijwerkingen dan andere malariamedicijnen, alleen raadde de GGD me alsnog lariam aan.
(...)Lariam. 250 mg per week.
Welke heb je, malarone?
Maar malarone geeft wel opvallend minder vaak bijwerkingen dan andere malariamedicijnen, alleen raadde de GGD me alsnog lariam aan.
CosmicPurple zei op 11 aug 2012 - 14:13:
Oeps. Ja, dat is niet zo handig. Waarom per sé Lariam?
(...)Lariam. 250 mg per week.
xEmma zei op 11 aug 2012 - 14:28:
Overigens heb ik na een uur alleen nog maar last van misselijkheid.
(...)Je hoeft het minder vaak in te nemen en begint al drie weken voordat je naar het malariagebied vertrekt. Dus als je last krijgt van bijwerkingen, gebeurt dat terwijl je nog in een bekende omgeving bent en kan je zo nodig nog wisselen. Ook is het goedkoper en de verzekering dekt het volgens mij allemaal niet, dus dat is wel fijn. ^^
Overigens heb ik na een uur alleen nog maar last van misselijkheid.
CosmicPurple zei op 11 aug 2012 - 19:21:
Okay, dan komt het vast wel goed.
En handig dat je nog in een bekende omgeving bent indien het toch mis gaat, ja.
Okay, dan komt het vast wel goed.
En handig dat je nog in een bekende omgeving bent indien het toch mis gaat, ja.
neversay zei op 11 aug 2012 - 19:31:
Het is zo lang geleden dat ik met iemand truth or dare heb gespeeld. x'D Of nja eigenlijk is het meer truth or... truth. Maar het is zo awesome. x'D
Het is zo lang geleden dat ik met iemand truth or dare heb gespeeld. x'D Of nja eigenlijk is het meer truth or... truth. Maar het is zo awesome. x'D
Gooi het eruit.