Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #189
Offtopic #189
Bodine zei op 5 feb 2013 - 22:56:
Iemand hier die DSDS kijkt? Ik heb net een stukje van de recall gekeken en die Denis - jongens, iemand, rette mich. Echt tranen van het lachen. Die gozer klimt gewoon letterlijk dat wc-hokje in. Ik kom echt niet meer bij. HHAHAHAH.
Iemand hier die DSDS kijkt? Ik heb net een stukje van de recall gekeken en die Denis - jongens, iemand, rette mich. Echt tranen van het lachen. Die gozer klimt gewoon letterlijk dat wc-hokje in. Ik kom echt niet meer bij. HHAHAHAH.
xNadezhda zei op 5 feb 2013 - 22:59:
Ik heb tot nu toe elke aflevering gezien. (Ja, call me sad. Het is goed voor je Duits, though! En Tom mompelt.) En jaaaaa, Denis is schattig. x) En zo verschrikkelijk over the top gay. Maar op een goede, schattige manier.
Ik heb tot nu toe elke aflevering gezien. (Ja, call me sad. Het is goed voor je Duits, though! En Tom mompelt.) En jaaaaa, Denis is schattig. x) En zo verschrikkelijk over the top gay. Maar op een goede, schattige manier.
Bodine zei op 5 feb 2013 - 23:28:
Ik heb z'n auditie nog niet gezien. Maar de recall, en dat 'ie achter Amadeus aanrende - ge-wel-dig. Echt waar. Maar z'n zangkunsten vond ik niet zo.
Ik heb z'n auditie nog niet gezien. Maar de recall, en dat 'ie achter Amadeus aanrende - ge-wel-dig. Echt waar. Maar z'n zangkunsten vond ik niet zo.
xNadezhda zei op 6 feb 2013 - 0:17:
Neh, ik ook niet. Hij is meer een performer dan een zanger. Maar idd, samen met Amadeus - keischattig.
Neh, ik ook niet. Hij is meer een performer dan een zanger. Maar idd, samen met Amadeus - keischattig.
MariTom zei op 6 feb 2013 - 13:02:
Jaaaa omg DENIS :'D
ja sorry enthousiasme
Ik vind Denis zo geweldig. Hij is gewoon zo geniaal.
En Dezh - same. Ik kijk ook elke aflevering.mijn moeder kijkt zelfs mee hahaha. Want ik heb me voorgenomen om meer Duitse tv te gaan kijken... en waarom dan niet dit. :'
Maar gott. Ik wil die vent echt knuffelen en nooit meer loslaten.
Jaaaa omg DENIS :'D
Ik vind Denis zo geweldig. Hij is gewoon zo geniaal.
En Dezh - same. Ik kijk ook elke aflevering.
Maar gott. Ik wil die vent echt knuffelen en nooit meer loslaten.
Bodine zei op 6 feb 2013 - 15:10:
360:10=18
Als ik morgen tijdens m'n herkansing ook zo scherp ben, ga ik sowieso m'n cijfer ophalen.
360:10=18
Als ik morgen tijdens m'n herkansing ook zo scherp ben, ga ik sowieso m'n cijfer ophalen.
TWINcest zei op 6 feb 2013 - 18:11:
Gaat hij het aan een goed doel geven? Al dat haar van hem kan makkelijk een pruik van gemaakt worden :3
Gaat hij het aan een goed doel geven? Al dat haar van hem kan makkelijk een pruik van gemaakt worden :3
Bodine zei op 6 feb 2013 - 18:20:
Denk je? Moet het daar niet minimaal een halve meter voor zijn?
Denk je? Moet het daar niet minimaal een halve meter voor zijn?
YarahartBill zei op 6 feb 2013 - 19:28:
Het moet minimaal 30 centimeter zijn. (I know that because Imma gonna donate my hair!)
Het moet minimaal 30 centimeter zijn. (I know that because Imma gonna donate my hair!)
YarahartBill zei op 6 feb 2013 - 19:35:
Nee dan zou Georg zeg maar kaal worden. Als hij minimaal 30 centimeter wilt doneren.
Nee dan zou Georg zeg maar kaal worden. Als hij minimaal 30 centimeter wilt doneren.
xDevilBitch zei op 6 feb 2013 - 23:08:
NOOOOOOOOOOOOZ. Blijf van het sexy haar van mijn kelderslaaf af!
CosmicPurple zei op 6 feb 2013 - 23:26:
Oh dear lord. That killed me.
Oh dear lord. That killed me.
Tja. Ik open eigenlijk niet zo vaak offtopics, deels omdat ik eigenlijk nooit zo goed weet wat ik dan in de beginpost zou moeten zetten. Dat is wel heel belangrijk, natuurlijk, het staat immers twintig pagina's bovenaan. Maar aangezien niemand anders het lijkt te gaan doen, doe ik het toch maar en geef ik jullie deze wijze levensles mee: Als het koud is, moet je in de hoek gaan zitten. Die zijn vaak zo'n negentig graden. Fahrenheit, hoop ik voor je. Hoewel dat eigenlijk ook al erg warm is. Hmmmmm.