Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic 2
Het Concert & Festival Topic 2
Chayenne zei op 11 sep 2014 - 17:46:
Oeh dat is awesome een vriendin van mij gaat daar ook heen.
Oeh dat is awesome een vriendin van mij gaat daar ook heen.
MariTom zei op 11 sep 2014 - 21:47:
Oooh awesome Bo! Ik wou naar Ed Sheeran, maar het is uitverkocht *le sigh*
Oooh awesome Bo! Ik wou naar Ed Sheeran, maar het is uitverkocht *le sigh*
YarahartBill zei op 11 sep 2014 - 21:50:
Ik kwam er net achter dat ik 23 sept naar Pharrell ga. Was helemaal vergeten dat ik kaartjes had gekocht.
Ik kwam er net achter dat ik 23 sept naar Pharrell ga. Was helemaal vergeten dat ik kaartjes had gekocht.
Chayenne zei op 11 sep 2014 - 22:08:
HOE KAN JE DAT VERGETEN :o
Ik zou er maanden van te voren naar uitkijken. Zoals ik nu doe. Met 5sos
HOE KAN JE DAT VERGETEN :o
Ik zou er maanden van te voren naar uitkijken. Zoals ik nu doe. Met 5sos
MoonRocker zei op 11 sep 2014 - 22:57:
HAHA YARA _0_ Wel cool though ^^
Ik ben nu Evanescence aan het luisteren en herinner me weer hoe fucking ziek ik was toen ik op dat concert was (2 jaar geleden?). Like, koorts en dikke keelontsteking; het was fantastisch _0_
HAHA YARA _0_ Wel cool though ^^
Ik ben nu Evanescence aan het luisteren en herinner me weer hoe fucking ziek ik was toen ik op dat concert was (2 jaar geleden?). Like, koorts en dikke keelontsteking; het was fantastisch _0_
YarahartBill zei op 12 sep 2014 - 6:44:
@Jenn&Juul: ja denk door alles wat er gebeurt is dat ik gewoon daar helemaal niet aan heb gedacht. Heb ook wel eens gehad dat ik in mijn agenda keek en dat ik er achter kwam dat ik de volgende dag een concert had. Sometimes it just slips my mind.
@Jenn&Juul: ja denk door alles wat er gebeurt is dat ik gewoon daar helemaal niet aan heb gedacht. Heb ook wel eens gehad dat ik in mijn agenda keek en dat ik er achter kwam dat ik de volgende dag een concert had. Sometimes it just slips my mind.
YarahartBill zei op 22 sep 2014 - 13:36:
Voor het geval iemand nog naar Pharrell Williams wilt morgen avond. Mijn ticket staat te koop. Ik kan zelf helaas niet heen.
Voor het geval iemand nog naar Pharrell Williams wilt morgen avond. Mijn ticket staat te koop. Ik kan zelf helaas niet heen.
YarahartBill zei op 22 sep 2014 - 14:23:
En zijn best geluisterde nummer heet zelfs Happy. Hoe kan je daar nou weer chagrijnig van worden?
En zijn best geluisterde nummer heet zelfs Happy. Hoe kan je daar nou weer chagrijnig van worden?
xDevilBitch zei op 29 sep 2014 - 17:57:
Jongens, jongens, Adam en Queen en AAAAAAH.
Jongens, jongens, Adam en Queen en AAAAAAH.
neversay zei op 29 sep 2014 - 18:58:
JAAAA! Ik zag het. <3 Maar ik heb ook geen geld. *zucht*
JAAAA! Ik zag het. <3 Maar ik heb ook geen geld. *zucht*
Naar welke concerten en festivals ga jij? ^^