Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #220
Offtopic #220
MariTom zei op 7 mei 2014 - 10:03:
@Jennifer: Ik heb eigenlijk echt 10000 tumblrs (fandom, rps, vintage etc.) maar als ik de challenge ga doen, doe ik die op crescendoes
@Jennifer: Ik heb eigenlijk echt 10000 tumblrs (fandom, rps, vintage etc.) maar als ik de challenge ga doen, doe ik die op crescendoes
1Dzayn zei op 7 mei 2014 - 11:02:
Ugh jongens het regent hier en ik moet vanmiddag de kranten doen en het ziet er niet uit alsof het snel gaat stoppen. Meh
Ugh jongens het regent hier en ik moet vanmiddag de kranten doen en het ziet er niet uit alsof het snel gaat stoppen. Meh
xEmma zei op 7 mei 2014 - 11:55:
Goedemorrgen. Ik ging een mega omelet maken voor mij en Het Lief en toen kwam een van zijn huisgenoten binnen en die ging over mijn schouder meekijken bij het omdraaien en ik werd er zo zenuwachtig van dat het totaal mislukte haha.
Hoe zijn jullie ochtenden?
Goedemorrgen. Ik ging een mega omelet maken voor mij en Het Lief en toen kwam een van zijn huisgenoten binnen en die ging over mijn schouder meekijken bij het omdraaien en ik werd er zo zenuwachtig van dat het totaal mislukte haha.
Hoe zijn jullie ochtenden?
Bella01 zei op 7 mei 2014 - 12:11:
Gooodmorning! ;D
(Oh nee, het is geen ochtend. x'D)
Ik ga straks naar de tandarts. Ik heb twee kleine gaatjes in m'n kiezen.
I'm so jelly op mensen die geen gaatjes hebben.
Gooodmorning! ;D
(Oh nee, het is geen ochtend. x'D)
Ik ga straks naar de tandarts. Ik heb twee kleine gaatjes in m'n kiezen.
1Dzayn zei op 7 mei 2014 - 12:18:
Ik heb ooit lang geleden een gaatje gehad. Verder niet heheheheh
Ik heb ooit lang geleden een gaatje gehad. Verder niet heheheheh
realMe zei op 7 mei 2014 - 12:34:
ik heb wel een aantal gaatjes gehad, maar die konden altijd meteen verholpen worden
oeh omelet! Jam!
ik moet zo naar het gemeentehuis voor een nieuw NIK (Nederlandse identiteit kaart) oftwel ouderwets een ID.
ik heb wel een aantal gaatjes gehad, maar die konden altijd meteen verholpen worden
oeh omelet! Jam!
ik moet zo naar het gemeentehuis voor een nieuw NIK (Nederlandse identiteit kaart) oftwel ouderwets een ID.
Chayenne zei op 7 mei 2014 - 13:55:
Het regent een 'beetje' en ik moet op de fiets naar huis. Help.
Het regent een 'beetje' en ik moet op de fiets naar huis. Help.
xEmma zei op 7 mei 2014 - 17:19:
Raad eens wie er zojuist vier uur met Marit taart heeft gegeten en yoghurtshakes heeft gedronken?
Raad eens wie er zojuist vier uur met Marit taart heeft gegeten en yoghurtshakes heeft gedronken?
Bodine zei op 7 mei 2014 - 17:21:
Eh. Ik? Sinterklaas? Het Lief?
Damn deze is moeilijk. Ik weet het niet. Hint?
Eh. Ik? Sinterklaas? Het Lief?
Damn deze is moeilijk. Ik weet het niet. Hint?
Bodine zei op 7 mei 2014 - 17:29:
OH WACHT. IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET. BEN JIJ HET?
OH WACHT. IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET. BEN JIJ HET?
Uh. Hi.