Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #47
Gooi-het-eruit-topic #47
YarahartBill zei op 25 aug 2014 - 10:08:
Wauw! Dat is dan echt heeeeeel erg snel! Vechten om een plekje dus.
Wauw! Dat is dan echt heeeeeel erg snel! Vechten om een plekje dus.
YarahartBill zei op 25 aug 2014 - 12:14:
Guys. Ik heb een vaste baan. Dat is echt heel raar.
Guys. Ik heb een vaste baan. Dat is echt heel raar.
MoonRocker zei op 25 aug 2014 - 13:43:
@Dezh: o.o dat is echt niet normaal snel. (en bedankt dat je wist dat het een anglicisme is :'])
@Yara: gefeliciteerd! En ik kan me voorstellen dat dat gek is na 1000 jaar school. Maar congrats! <3
@Dezh: o.o dat is echt niet normaal snel. (en bedankt dat je wist dat het een anglicisme is :'])
@Yara: gefeliciteerd! En ik kan me voorstellen dat dat gek is na 1000 jaar school. Maar congrats! <3
YarahartBill zei op 25 aug 2014 - 13:44:
Thanks Juul. Ja het is echt heel raar. Ik begin volgende week maandag al. Echt vet snel.
Thanks Juul. Ja het is echt heel raar. Ik begin volgende week maandag al. Echt vet snel.
Kayley zei op 25 aug 2014 - 16:24:
@Yaar: Well done tho!
Ergste herexamen is achter de rug, nu geen stress meer. \o/
@Yaar: Well done tho!
Ergste herexamen is achter de rug, nu geen stress meer. \o/
xDevilBitch zei op 25 aug 2014 - 17:13:
Gefeliciteerd Yara!
Ik ging vandaag met mijn docente Engels fangirlen over Shakespeare (want ik heb een hele coole Shakespearian insults generator in boekvorm) en met mijn docent Duits over Bach.
Gefeliciteerd Yara!
Ik ging vandaag met mijn docente Engels fangirlen over Shakespeare (want ik heb een hele coole Shakespearian insults generator in boekvorm) en met mijn docent Duits over Bach.
YarahartBill zei op 25 aug 2014 - 17:15:
Dankje wel girls! Het is bij mijn moeder op haar werk. Zij werkt voor een deurwaarderskantoor. En ik moet exploten maken en boze debiteuren te woord staan aan de balie/telefoon.
Dankje wel girls! Het is bij mijn moeder op haar werk. Zij werkt voor een deurwaarderskantoor. En ik moet exploten maken en boze debiteuren te woord staan aan de balie/telefoon.
Gooi het er maar uit!