Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #229
Offtopic #229
xDevilBitch zei op 18 okt 2014 - 21:13:
Ik ben net terug van vakantie en echt doodop, maar ik moet nog een rubriek schrijven en daar een foto bij photoshoppen, want morgen ga ik naar het Rijksmuseum met collega's.
Ik ben net terug van vakantie en echt doodop, maar ik moet nog een rubriek schrijven en daar een foto bij photoshoppen, want morgen ga ik naar het Rijksmuseum met collega's.
MoonRocker zei op 18 okt 2014 - 21:20:
@Daan: was je vakantie leuk though? :'D En veel plezier in het Rijksmuseum.
Ik heb het leren maar opgegeven voor vandaag. Ik ga schrijven.
@Daan: was je vakantie leuk though? :'D En veel plezier in het Rijksmuseum.
Ik heb het leren maar opgegeven voor vandaag. Ik ga schrijven.
YarahartBill zei op 18 okt 2014 - 21:31:
Whut?
Ik ben ook aan het schrijven. Voor het eerst in 2 maanden. Yay!
Ik kan een antwoord niet vinden, dus misschien ga ik dat zo nog even zoeken, maar ik weet niet of ik er puf voor heb haha.
Whut?
Ik ben ook aan het schrijven. Voor het eerst in 2 maanden. Yay!
xDevilBitch zei op 18 okt 2014 - 22:01:
Mijn vakantie was super! Alleen ontzettend vermoeiend, want op één of andere manier is het altijd toch best druk.
Mijn vakantie was super! Alleen ontzettend vermoeiend, want op één of andere manier is het altijd toch best druk.
Bodine zei op 18 okt 2014 - 22:44:
Ik was even Wikipedia aan het raadplegen, en toen vond ik dat dit:
Ik was even Wikipedia aan het raadplegen, en toen vond ik dat dit:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,wat Biel zingt in weet ik welk nummer, onderdeel is van veel afkickprogramma's. Ik weet niet of het waar is en of het iets betekent, maar wat denken jullie?
The courage to change the things I can,
And the wisdom to know the difference.
MoonRocker zei op 18 okt 2014 - 22:57:
(in Kings of Suburbia)
Nou ja, ze zullen d'r vast wel wat mee bedoelen.
(in Kings of Suburbia)
Nou ja, ze zullen d'r vast wel wat mee bedoelen.
YarahartBill zei op 18 okt 2014 - 23:08:
Zit dit niet in het hele riedeltje wat je opzegt voor het eten enzo? Like the prayer?
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
The courage to change the things I can,
And the wisdom to know the difference.
Zit dit niet in het hele riedeltje wat je opzegt voor het eten enzo? Like the prayer?
Bodine zei op 18 okt 2014 - 23:10:
Nou, je gaat me echt niet wijsmaken dat ze gelovig zijn geworden.
Nou, je gaat me echt niet wijsmaken dat ze gelovig zijn geworden.
MoonRocker zei op 18 okt 2014 - 23:11:
Het is een/de Serenity Prayer, die je op allerlei dingen kunt toepassen als je dat nodig vindt. Maar hij is op een gegeven moment overgenomen door de AA, waar hij nu vaak mee geassocieerd wordt :'
Het is een/de Serenity Prayer, die je op allerlei dingen kunt toepassen als je dat nodig vindt. Maar hij is op een gegeven moment overgenomen door de AA, waar hij nu vaak mee geassocieerd wordt :'
YarahartBill zei op 18 okt 2014 - 23:14:
@Huss; Nee, dat weet ik wel zeker.
@Juul; aha. Daar ken ik het dus van. C:
Maar even terug te komen op je vraag. Ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk alle nummers 1 keer geluisterd en dat was het eigenlijk wel. Ik moet nog een keer alle nummers rustig luisteren met de tekst erbij en mogelijk de meaning behind it vinden.
@Huss; Nee, dat weet ik wel zeker.
@Juul; aha. Daar ken ik het dus van. C:
Maar even terug te komen op je vraag. Ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk alle nummers 1 keer geluisterd en dat was het eigenlijk wel. Ik moet nog een keer alle nummers rustig luisteren met de tekst erbij en mogelijk de meaning behind it vinden.
MoonRocker zei op 18 okt 2014 - 23:17:
Ik zou het enorm veel logischer vinden dat het met een (soort van) afkickprogramma te maken heeft dan met geloof.
Ik zou het enorm veel logischer vinden dat het met een (soort van) afkickprogramma te maken heeft dan met geloof.
Bodine zei op 18 okt 2014 - 23:18:
Same. Ergens klopt het ook wel met het nummer, op de één of andere manier.
Same. Ergens klopt het ook wel met het nummer, op de één of andere manier.
YarahartBill zei op 18 okt 2014 - 23:22:
Ik zou mij niet verbazen als we erachter te komen dat Bill drugs of alcohol verslaafde is geweest en daar door in een afkick kliniek heeft gezeten. Weet jij veel wat ze allemaal in die vier jaar in LA hebben gedaan. Je kan mij niet wijsmaken dat ze niet alles wat los en vast zat hebben geneukt/gesnoven/geslikt/gedronken. En dat ze alleen maar aan het nieuwe album hebben gewerkt. Dat gaat je niet lukken namelijk.
Ik zou mij niet verbazen als we erachter te komen dat Bill drugs of alcohol verslaafde is geweest en daar door in een afkick kliniek heeft gezeten. Weet jij veel wat ze allemaal in die vier jaar in LA hebben gedaan. Je kan mij niet wijsmaken dat ze niet alles wat los en vast zat hebben geneukt/gesnoven/geslikt/gedronken. En dat ze alleen maar aan het nieuwe album hebben gewerkt. Dat gaat je niet lukken namelijk.
MoonRocker zei op 18 okt 2014 - 23:29:
Nou, ze zeiden toch ook dat ze anderhalf jaar helemaal niks hebben gedaan. Ik heb niet het idee dat het er zo direct mee te maken heeft. Misschien meer verslaving aan vrijheid (wat best een contradictio in terminis is, maar goed) of zo.
Nou, ze zeiden toch ook dat ze anderhalf jaar helemaal niks hebben gedaan. Ik heb niet het idee dat het er zo direct mee te maken heeft. Misschien meer verslaving aan vrijheid (wat best een contradictio in terminis is, maar goed) of zo.
DICKS!