Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]
FanFic Schrijft [3]
Krewella zei op 2 jan 2015 - 12:33:
@Yaar research niet, veel uittekenen en complotten schrijven wel; kost ook he wat tijd maar is heel leuk ^^
ik ga straks kijken naar nieuwe pennen en een mooi schrift, want ik heb nu iets met een ringband en dat is best wel irritant want die zit in de weg. Daarna lekker doorschrijven!
@Yaar research niet, veel uittekenen en complotten schrijven wel; kost ook he wat tijd maar is heel leuk ^^
ik ga straks kijken naar nieuwe pennen en een mooi schrift, want ik heb nu iets met een ringband en dat is best wel irritant want die zit in de weg. Daarna lekker doorschrijven!
Bodine zei op 2 jan 2015 - 12:42:
@Cyn; oh dat is zo leuk!
En @research: nee, mijn plot is vrij recht toe recht aan, nauwelijks research. ^^
@Cyn; oh dat is zo leuk!
En @research: nee, mijn plot is vrij recht toe recht aan, nauwelijks research. ^^
xEmma zei op 2 jan 2015 - 13:01:
Ik heb nog niets gedaan vandaag, maar ik zit ook maar 1K van mijn doel af, dus erg veel haast heb ik niet meer.
Ik heb nog niets gedaan vandaag, maar ik zit ook maar 1K van mijn doel af, dus erg veel haast heb ik niet meer.
1Dzayn zei op 2 jan 2015 - 13:31:
Mijn laptop heeft de verschrikkelijke gewoonte om zomaar uit te vallen en nu ben ik dus een stuk of honderd woorden kwijt. uifgwrikr3bguiajfj
Mijn laptop heeft de verschrikkelijke gewoonte om zomaar uit te vallen en nu ben ik dus een stuk of honderd woorden kwijt. uifgwrikr3bguiajfj
Bodine zei op 2 jan 2015 - 13:37:
Welke versie word heb je? Want bij recente versies haalt 'ie het terug.
Welke versie word heb je? Want bij recente versies haalt 'ie het terug.
1Dzayn zei op 2 jan 2015 - 13:42:
Geen idee, maar meestal krijg ik idd wel recentere versies te zien uit automatische opslagen, maar dit keer niet. So.
Geen idee, maar meestal krijg ik idd wel recentere versies te zien uit automatische opslagen, maar dit keer niet. So.
1Dzayn zei op 2 jan 2015 - 13:55:
Ja, het is flink balen, maar ik heb het al flink ingehaald hihi
Ja, het is flink balen, maar ik heb het al flink ingehaald hihi
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 13:56:
@Dezh; schrijf je weer met de hand?Yesh! :'D Véél fijner. En ik vind het zo leuk om te zien hoe mijn schrift langzaam volraakt.
Bodine zei op 2 jan 2015 - 13:58:
Ja, precies. ^^ maar het kan dus weer zonder al te veel pijn?
Ja, precies. ^^ maar het kan dus weer zonder al te veel pijn?
1Dzayn zei op 2 jan 2015 - 14:00:
Ik zit nu op 1.1K en neem even wat rust. Straks weer verder en dan hoop ik de 2K te hebben gehaald voordat ik moet werken.
Ik zit nu op 1.1K en neem even wat rust. Straks weer verder en dan hoop ik de 2K te hebben gehaald voordat ik moet werken.
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 14:00:
Jep! Niet te lang achter elkaar, dus ik neem elk half uur even pauze om een rondje te lopen en de kat te aaien, maar verder gaat 't goed Ik voel 't wel, maar niet als pijn.
Jep! Niet te lang achter elkaar, dus ik neem elk half uur even pauze om een rondje te lopen en de kat te aaien, maar verder gaat 't goed Ik voel 't wel, maar niet als pijn.
Bodine zei op 2 jan 2015 - 14:03:
Maar dat is sowieso logisch als je er een poosje uit bent geweest. Ik had vorige week ook een beetje last en deze week niet meer.
Maar yay voor jou, Dezh!
En @Iv; 1.1 totaal of vandaag? Je was toch al veel verder totaal?
Maar dat is sowieso logisch als je er een poosje uit bent geweest. Ik had vorige week ook een beetje last en deze week niet meer.
Maar yay voor jou, Dezh!
En @Iv; 1.1 totaal of vandaag? Je was toch al veel verder totaal?
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 14:06:
Ja, ik vind 't ook niet raar, ik ben voornamelijk heel erg blij dat het alleen een beetje irritatie is en niet volledige blokkade _0_
En nu ga ik aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Exciting stuff.
Hoe zit 't met jullie eigenlijk? Hoe ver is jullie verhaal gevorderd? Als in plot, niet aantal woorden. (:
Ja, ik vind 't ook niet raar, ik ben voornamelijk heel erg blij dat het alleen een beetje irritatie is en niet volledige blokkade _0_
En nu ga ik aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Exciting stuff.
Hoe zit 't met jullie eigenlijk? Hoe ver is jullie verhaal gevorderd? Als in plot, niet aantal woorden. (:
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K