Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #239
Offtopic #239
MariTom zei op 14 april 2015 - 20:05:
Not trueeee! Ik heb een paar jaar terug gekampeerd (daarvoor deden we het zo'n beetje elk jaar), en toen liep iedereen nog heel vrolijk met z'n toiletrollen rond! En op de camping in Frankrijk (we zaten in een stacaravan, maar toch) ook
Wij gaan altijd met de auto, niet vreselijk ver, en in enigszins betaalbare bungalows/stacaravans. (:
Met een toiletrol over de camping is zó 2003 though. Dat zie je zelfs niet meer op boerencampings.
Not trueeee! Ik heb een paar jaar terug gekampeerd (daarvoor deden we het zo'n beetje elk jaar), en toen liep iedereen nog heel vrolijk met z'n toiletrollen rond! En op de camping in Frankrijk (we zaten in een stacaravan, maar toch) ook
Wij gaan altijd met de auto, niet vreselijk ver, en in enigszins betaalbare bungalows/stacaravans. (:
Cynthia zei op 15 april 2015 - 15:04:
Waar ik kampeer moet je ook je eigen rol mee, hoor.
Edit: dat is op Ameland
Waar ik kampeer moet je ook je eigen rol mee, hoor.
Edit: dat is op Ameland
Kayley zei op 15 april 2015 - 17:45:
Ik ben eens als begeleider meegeweest op kamp naar Ameland, het was daar echt fijn.
Ik ben eens als begeleider meegeweest op kamp naar Ameland, het was daar echt fijn.
Bodine zei op 16 april 2015 - 10:04:
Ik word zo intens gelukkig van de zon. Gisteren heb ik buiten gestudeerd en ik ben zodanig bijgekleurd dat je m'n bandjes kunt zien zitten. Is 't bij jullie ook zulk mooi weer? (:
Ik word zo intens gelukkig van de zon. Gisteren heb ik buiten gestudeerd en ik ben zodanig bijgekleurd dat je m'n bandjes kunt zien zitten. Is 't bij jullie ook zulk mooi weer? (:
Chayenne zei op 16 april 2015 - 10:30:
Jupjup. Hier is het ook prachtig. Op deze dagen vind ik het super jammer dat de zon nooit goed staat in onze tuin en dat mn moeder nog steeds geen tuinmeubelen heeft gekocht Xp
Jupjup. Hier is het ook prachtig. Op deze dagen vind ik het super jammer dat de zon nooit goed staat in onze tuin en dat mn moeder nog steeds geen tuinmeubelen heeft gekocht Xp
1Dzayn zei op 16 april 2015 - 12:53:
Hier is het ook mooi weer gelukkig. Ik ben wel klaar met al die regen en kou
Hier is het ook mooi weer gelukkig. Ik ben wel klaar met al die regen en kou
Bodine zei op 16 april 2015 - 12:55:
Haha zou wat zijn als het bij mij wel mooi weer was maar bij jou niet
Haha zou wat zijn als het bij mij wel mooi weer was maar bij jou niet
YarahartBill zei op 16 april 2015 - 13:13:
Wij hebben hier ook mooi weer. Alleen wel veel wind. En dat is wel jammer.
Wij hebben hier ook mooi weer. Alleen wel veel wind. En dat is wel jammer.
MariTom zei op 16 april 2015 - 13:24:
Het is hier ook echt heerlijk. Ze zeiden dat het vandaag slechter zou worden, maar het is nog steeds warm en zonnig en ik ben steeds met de hondjes in de tuin <3
Het is hier ook echt heerlijk. Ze zeiden dat het vandaag slechter zou worden, maar het is nog steeds warm en zonnig en ik ben steeds met de hondjes in de tuin <3
1Dzayn zei op 16 april 2015 - 15:41:
@bo ik dacht dat je bij de universiteit was, niet thuis haha
@bo ik dacht dat je bij de universiteit was, niet thuis haha
Bodine zei op 16 april 2015 - 16:05:
Ben ik ook, shh, maar vanochtend was ik in Capelle. Vanavond ga 'k verhuizen aaaaah.
Ben ik ook, shh, maar vanochtend was ik in Capelle. Vanavond ga 'k verhuizen aaaaah.
Cynthia zei op 16 april 2015 - 18:03:
Ooh succes!
het waait hier aardig, maar in de zon is/was het nog heerlijk.
Ooh succes!
het waait hier aardig, maar in de zon is/was het nog heerlijk.
Bliebxx zei op 16 april 2015 - 20:15:
Oeeh, Bo, succes! Heb je al geverfd enzo (als dat mocht)
Oeeh, Bo, succes! Heb je al geverfd enzo (als dat mocht)
Bodine zei op 17 april 2015 - 0:50:
Nou, mag wel, maar vond ik niet nodig. Ik ben vandaag verhuisd en hoewel in mogelijk onder invloed ben van een combinatie van waterpijp en wijn, heb ik het heel erg naar m'n zin hier. 't Was even spannend, met zeven huisgenootjes (hoewel er momenteel maar vijf zijn), maar uiteindelijk bevalt het heel goed. ^^
Nou, mag wel, maar vond ik niet nodig. Ik ben vandaag verhuisd en hoewel in mogelijk onder invloed ben van een combinatie van waterpijp en wijn, heb ik het heel erg naar m'n zin hier. 't Was even spannend, met zeven huisgenootjes (hoewel er momenteel maar vijf zijn), maar uiteindelijk bevalt het heel goed. ^^
I LIKE BUTTS!