Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #55
Gooi-het-eruit-topic #55
Bodine zei op 3 juni 2015 - 20:44:
So is there any fanfiction about the preaching prisoner I like him
So is there any fanfiction about the preaching prisoner I like him
Chayenne zei op 3 juni 2015 - 23:19:
Ik heb iets in mn keel en ik denk dat het een vliegje is en het zit vast en ik ben nu op het punt dat het letterlijk zoeel "pijn" doet dat ik niet eens meer normal kan slapen nou kill me here
Ik heb iets in mn keel en ik denk dat het een vliegje is en het zit vast en ik ben nu op het punt dat het letterlijk zoeel "pijn" doet dat ik niet eens meer normal kan slapen nou kill me here
1Dzayn zei op 5 juni 2015 - 16:32:
Ik heb ech heel erg last van mn hooikoorts vandaag maar mn medicijnen zijn op
Ik heb ech heel erg last van mn hooikoorts vandaag maar mn medicijnen zijn op
Chayenne zei op 6 juni 2015 - 18:19:
Ik heb mn nieuwe telefoon yaaay. Alleen hij blijft aangeven "geen service" en ugh. Alles is natuurlijk al dicht :/
Edit: hij doet het jeeeej
Ik heb mn nieuwe telefoon yaaay. Alleen hij blijft aangeven "geen service" en ugh. Alles is natuurlijk al dicht :/
Edit: hij doet het jeeeej
xDevilBitch zei op 7 juni 2015 - 21:55:
Ik heb vandaag geslasergamed met mijn collegaatjes en het wat zo zo ZO superleuk!
Ik heb vandaag geslasergamed met mijn collegaatjes en het wat zo zo ZO superleuk!
Chayenne zei op 7 juni 2015 - 22:52:
@Cyn iPhone 5C en hij is blauw and it represents me!!
Ik kijk een aflevering van Guus Meeuwis en Johnny de Mol en dan gaan ze allemaal dingen doen en deze aflevering gingen ze een weekend 'larpen' (actual role playing.) en ik bedacht me hoe super gaaf ik het zou vinden om eens een eigen Harry Potter te spelen en damn now i wanna do it 0.0
@Cyn iPhone 5C en hij is blauw and it represents me!!
Ik kijk een aflevering van Guus Meeuwis en Johnny de Mol en dan gaan ze allemaal dingen doen en deze aflevering gingen ze een weekend 'larpen' (actual role playing.) en ik bedacht me hoe super gaaf ik het zou vinden om eens een eigen Harry Potter te spelen en damn now i wanna do it 0.0
xjeszell zei op 7 juni 2015 - 23:21:
Een judovriendinnetje van me LARPt heeeel veel, en dan zie ik weer vet veel Facebook foto's voorbij komen en t ziet er altijd zó vet uit ^^
Een judovriendinnetje van me LARPt heeeel veel, en dan zie ik weer vet veel Facebook foto's voorbij komen en t ziet er altijd zó vet uit ^^
Chayenne zei op 8 juni 2015 - 0:05:
Ik denk dat ik ooit eens een keer een introductiedag ga bezoeken maar de eerst volgende is volgende week zondag en dan is Quidditch ook so yea erg jammer XP
Maar volgensmij als je LARPt zit er geen Harry Potter universe doorheen? Das wel vreselijk jammer :/
Ik denk dat ik ooit eens een keer een introductiedag ga bezoeken maar de eerst volgende is volgende week zondag en dan is Quidditch ook so yea erg jammer XP
Maar volgensmij als je LARPt zit er geen Harry Potter universe doorheen? Das wel vreselijk jammer :/
Kayley zei op 8 juni 2015 - 6:50:
Hangt er vanaf wat er geLARPt wordt, dat kan prima met de Potterverse.
Hangt er vanaf wat er geLARPt wordt, dat kan prima met de Potterverse.
Cynthia zei op 8 juni 2015 - 23:00:
Wij hebben t eens gedaan op zo'n fantasy iets. Echt cool.
en ja - zondag Quidditch introductiedag!
Wij hebben t eens gedaan op zo'n fantasy iets. Echt cool.
en ja - zondag Quidditch introductiedag!
SCREAM! SHOUT! LET IT ALL OUT!