Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Series
Series
Chayenne zei op 28 juni 2015 - 22:27:
Ohhh iv, sterkte <3
Ik weet nog hoe mijn vriendin mijn reactie gefilmd had en ik dat niet door had. We laughed, priceless.
Maar ja het wirdt alleen maar erger.
Also: i'l nerver forgive Joffrey for whats he's done with Ned but JOFFREY <3
Ohhh iv, sterkte <3
Ik weet nog hoe mijn vriendin mijn reactie gefilmd had en ik dat niet door had. We laughed, priceless.
Maar ja het wirdt alleen maar erger.
Also: i'l nerver forgive Joffrey for whats he's done with Ned but JOFFREY <3
Cynthia zei op 28 juni 2015 - 23:33:
Gaat dit nog steeds over GoT of is dit een andere serie?
Gaat dit nog steeds over GoT of is dit een andere serie?
Cynthia zei op 28 juni 2015 - 23:42:
volgens mij moet ik dat echt eens gaan kijken hahaha
maar iedereen is al zo ver
volgens mij moet ik dat echt eens gaan kijken hahaha
maar iedereen is al zo ver
Cynthia zei op 28 juni 2015 - 23:49:
Jamaaar ik hou niet zo van grote boeken in het Engels lezennnnn. En ik heb gehoord dat de Nederlandse kut zijn?
Jamaaar ik hou niet zo van grote boeken in het Engels lezennnnn. En ik heb gehoord dat de Nederlandse kut zijn?
Bodine zei op 28 juni 2015 - 23:51:
... Well, okay. Ik haat de Nederlandse terminologie maar ik ben gewoon anti vertalingen dus idk.
Edit; haal 'm bij de bib om te kijken of het wat is? Loop 'm voor 10 euro? Eh?
... Well, okay. Ik haat de Nederlandse terminologie maar ik ben gewoon anti vertalingen dus idk.
Edit; haal 'm bij de bib om te kijken of het wat is? Loop 'm voor 10 euro? Eh?
Cynthia zei op 29 juni 2015 - 0:21:
Hoeveel boeken zijn er? Maybe i'll try, ik ga toch op vakantie.
Hoeveel boeken zijn er? Maybe i'll try, ik ga toch op vakantie.
Bodine zei op 29 juni 2015 - 9:13:
Hangt er vanaf. Eigenlijk vijf, maar twee zijn zo dik dat de meeste drukken zeven boeken tellen.
Hangt er vanaf. Eigenlijk vijf, maar twee zijn zo dik dat de meeste drukken zeven boeken tellen.
Cynthia zei op 29 juni 2015 - 9:17:
ik zet ze gewoon op mijn ebook, als ik het toch niets vind kunnen ze zo weer weg
ik zet ze gewoon op mijn ebook, als ik het toch niets vind kunnen ze zo weer weg
Chayenne zei op 29 juni 2015 - 9:59:
Doe dat! Ik moet alle boeken ook nog in het Engels kopen maar Ik ben eerst bezig met Harry Potter.
Dan is A song of ice and fire aan de beurt
Doe dat! Ik moet alle boeken ook nog in het Engels kopen maar Ik ben eerst bezig met Harry Potter.
Dan is A song of ice and fire aan de beurt
Kayley zei op 29 juni 2015 - 12:12:
Maar bij ASOIAF bouw je uiteindelijk wel resistentie op tegen personages die doodgaan, want het gebeurt om de haverklap. En in 't Nederlands zijn zelfs de achternamen vertaald en het geeft me de kriebels -- bv. Grauwvreugd voor Greyjoy. KRIEBELS.
Maar bij ASOIAF bouw je uiteindelijk wel resistentie op tegen personages die doodgaan, want het gebeurt om de haverklap. En in 't Nederlands zijn zelfs de achternamen vertaald en het geeft me de kriebels -- bv. Grauwvreugd voor Greyjoy. KRIEBELS.
Om te voorkomen dat we het filmtopic onderspammen met series... Een serie-topic! Yay!