Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #58
Gooi-het-eruit-topic #58
Bodine zei op 16 nov 2015 - 20:47:
Ik had vrijdag m'n trein gemist en toen deed ik 2,5 uur over Amsterdam - Delft. Taaaaaaaaaaai
Ik had vrijdag m'n trein gemist en toen deed ik 2,5 uur over Amsterdam - Delft. Taaaaaaaaaaai
1Dzayn zei op 19 nov 2015 - 21:54:
Ik heb net het engste van mn leven gedaan en nu ben ik wen beetje crushed dus ik ga even huilen in mn bedje
Ik heb net het engste van mn leven gedaan en nu ben ik wen beetje crushed dus ik ga even huilen in mn bedje
Chayenne zei op 19 nov 2015 - 23:01:
@Iv wat is dat engste als ik vragen mag x:
Also: *comforts Ivana. Cookies, tea, blanked, whatever you need*
@Bo dont all dynamo's sound like that? Want mijne klinkt ook zo XD
*de mijne doet het ook niet meer, maargoed.*
@Iv wat is dat engste als ik vragen mag x:
Also: *comforts Ivana. Cookies, tea, blanked, whatever you need*
@Bo dont all dynamo's sound like that? Want mijne klinkt ook zo XD
*de mijne doet het ook niet meer, maargoed.*
1Dzayn zei op 20 nov 2015 - 8:20:
Ik had eindelijk de guts om mn crush te vertellen dat ik leuk vond (genoeg om het via app te doen tbh, maar ik heb het gedaan. Voor het eerst in mn leven) en ja de reactie was, dat kan je denk ik wel raden, niet helemaal geweldig.
Ik had eindelijk de guts om mn crush te vertellen dat ik leuk vond (genoeg om het via app te doen tbh, maar ik heb het gedaan. Voor het eerst in mn leven) en ja de reactie was, dat kan je denk ik wel raden, niet helemaal geweldig.
1Dzayn zei op 21 nov 2015 - 11:19:
Ik quote "uhm okay random" en dan daarachter nog de huilen van het lachen smiley
Ik quote "uhm okay random" en dan daarachter nog de huilen van het lachen smiley
1Dzayn zei op 24 nov 2015 - 9:17:
Yuppp. En het is nu niet bepaald helpfull voor mij want ja ik weet niet wat hij denkt. Ik kan het wel raden, maar weet het nooit zeker
Yuppp. En het is nu niet bepaald helpfull voor mij want ja ik weet niet wat hij denkt. Ik kan het wel raden, maar weet het nooit zeker
Cynthia zei op 24 nov 2015 - 9:18:
Kun je niet in real met hem praten? Dan heb je zekerheid en kun je het onzekere afsluiten, one way or another. *one waaaaaay or another*
Kun je niet in real met hem praten? Dan heb je zekerheid en kun je het onzekere afsluiten, one way or another. *one waaaaaay or another*
1Dzayn zei op 24 nov 2015 - 9:19:
Ik ga zondag naar hem toe, maar ik heb er nu niet bepaald zin in tbh
Ik ga zondag naar hem toe, maar ik heb er nu niet bepaald zin in tbh
Cynthia zei op 24 nov 2015 - 10:44:
Snap ik. Probeer wel voor jezelf op te komen, tho. Don't let him hurt you.
We're here <3
Snap ik. Probeer wel voor jezelf op te komen, tho. Don't let him hurt you.
We're here <3
Spill your guts!