Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » F**k you!!
F**k you!!
CosmicPurple zei op 25 aug 2009 - 22:32:
Stuur die een bloemetje van mij (:
(...)
Haha.. dat was uiteindelijk gewoon grappig!
Die loog zich een ongeluk.
Het leukste van al is: één van de twee heb ik nog op msn en die vraagt nog dagelijks of er een vervolg komt van mijn tc.
Wie volg het nog?
Steek hand op.
Stuur die een bloemetje van mij (:
xSoParanoid zei op 25 aug 2009 - 22:33:
Hmm, wa zal dat mens schrikken als ze al die reacties ziet
xNadezhda zei op 25 aug 2009 - 22:35:
Ik hoop dat ze eerst heel blij is, en zich dan een hernia schrikt.
Ik hoop dat ze eerst heel blij is, en zich dan een hernia schrikt.
CosmicPurple zei op 25 aug 2009 - 22:36:
En de ultieme lol is, dat ze al die reacties zal moeten lezen, anders kan ze die niet wissen.
En de ultieme lol is, dat ze al die reacties zal moeten lezen, anders kan ze die niet wissen.
CosmicPurple zei op 25 aug 2009 - 22:37:
Tijd vliegt als je lol hebt (of copycats in een digitale shamespiral helpt), dus ik ga ervandoor. Morgen psychologie en geschiedenis blokken.
I bid you all goodnight.
Tijd vliegt als je lol hebt (of copycats in een digitale shamespiral helpt), dus ik ga ervandoor. Morgen psychologie en geschiedenis blokken.
I bid you all goodnight.
Kayley zei op 25 aug 2009 - 22:39:
Veel succes almachtige leidster Dorien en wij wensen u allemaal veel succes met het blokken!
Veel succes almachtige leidster Dorien en wij wensen u allemaal veel succes met het blokken!
Vespertine zei op 25 aug 2009 - 22:43:
Zí¡lig. <3
Slaapwel Dorien de Verschrikkelijke en good luck met de rest van je herexamens!
Zí¡lig. <3
Slaapwel Dorien de Verschrikkelijke en good luck met de rest van je herexamens!
Vespertine zei op 25 aug 2009 - 22:57:
Haha, dat logo. Toen ik ANTI zag wist ik al waar het om ging. ^^ En ik kan er maar niet van over hoe lí¡í¡g copycats zijn.
Haha, dat logo. Toen ik ANTI zag wist ik al waar het om ging. ^^ En ik kan er maar niet van over hoe lí¡í¡g copycats zijn.
STOP G*DVERD*MME ALLEMAAL MET MIJN VERHALEN TE PIKKEN VOOR IK EEN ONGELUK DOE!!
Dat is nu de zoveelste keer en ik kan niet zeggen hoe BEU ik het ben. Ik zit hier gewoon te trillen achter mijn pc, zo razend. Dat zijn mijn verhalen waar iemand gewoon zijn eigen naam onder zet! En dat kan blijkbaar zomaar, op het grote anonieme internet.
En de eerste die nu intelligent komt doen en iets zegt in de zin van 'het zijn maar fanfics, je weet dat het kan gebeuren als je die op een publieke site post' sleur ik door de internetkabel en wurg ik met de darmen van die plagiaatmongool!
*schreeuw van frustratie*
VERZIN ZELF IETS! WEES ORIGINEEL!
En waarom ook altijd die van mij??
Waarom schrijf ik trouwens nog, als ze toch steeds maar gepikt worden?
Zal ik eens gewoon ophouden met schrijven? We zullen eens zien of ze het ook kunnen als ze het zelf moeten doen! Copypasten kan iedereen!
Morons.
Mijn excuses, dat moest eruit.