Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic
Het Concert & Festival Topic
Galadriwele zei op 15 feb 2011 - 22:47:
Jaaaa, Renate moet naar Crammerock komen!
Want ik wil dat. ^.^
Het muzikale heiligdom der Stekenaren is het beste!
Jaaaa, Renate moet naar Crammerock komen!
Want ik wil dat. ^.^
Het muzikale heiligdom der Stekenaren is het beste!
xDevilBitch zei op 18 mei 2011 - 15:02:
Ik wil. Even mama en papa overtuigen, maar dat zal wel goed komen.
Ik wil. Even mama en papa overtuigen, maar dat zal wel goed komen.
xEmma zei op 18 mei 2011 - 17:42:
Ik moet dus nog even met dat meisje praten die haar verjaardag dan gaat vieren.. Ik weet dus niet of ik ga, want eigenlijk is het een beetje lullig om af te zeggen. Maar ik wil Sick Puppies (en jullie natuurlijk) heel graag zien<3
Ik moet dus nog even met dat meisje praten die haar verjaardag dan gaat vieren.. Ik weet dus niet of ik ga, want eigenlijk is het een beetje lullig om af te zeggen. Maar ik wil Sick Puppies (en jullie natuurlijk) heel graag zien<3
ijstheetjuh3 zei op 18 mei 2011 - 17:57:
Ik wil naar de concert van Black Veil Brides<3
Ik wil ze echt zo graag zien<3
Ik wil naar de concert van Black Veil Brides<3
Ik wil ze echt zo graag zien<3
Priscilla zei op 18 mei 2011 - 18:41:
Ikook. En van bullet for my valentine. En van system of a down. En van metallica. En nog wel wat. Ikwilteveel. x]
Ikook. En van bullet for my valentine. En van system of a down. En van metallica. En nog wel wat. Ikwilteveel. x]
ZeroGravity zei op 18 mei 2011 - 19:18:
Ik wil ook graag naar Sick Puppies. Nothing new Want ja. Dat moet ik gewoon, maar mijn moeder begon meteen van: Ja, maar dan moet ik je wel kunnen brengen, en dan moet ik zelf niet de auto nodig hebben en blablabla. Dus er moet nog wel wat gebeuren voor ik mag.
En @ Aysel, een vriendin van mij gaat naar Black Veil Brides, en dan gaat ze de groetjes doen aan Andy Sixx van mij :'D
Ik wil ook graag naar Sick Puppies.
En @ Aysel, een vriendin van mij gaat naar Black Veil Brides, en dan gaat ze de groetjes doen aan Andy Sixx van mij :'D
YarahartBill zei op 18 mei 2011 - 19:19:
ZEKER WETEN DAT IK NU GA!!!
Also - Sick Puppies? ^^
Wie gaat? (:
ZEKER WETEN DAT IK NU GA!!!
jorinloveth zei op 18 mei 2011 - 19:25:
ik ga volgende maand naar Graspop en ga dan Slipknot, BMTH, Escape the fate en Avenged Sevenfold live zien.
en misschien dat ik 14 oktober nog naar het concert van Black veil brides ga in Antwerpen, maar dat is nog niet zeker^^
ik wil hen wel graag live zien xd
ik ga volgende maand naar Graspop en ga dan Slipknot, BMTH, Escape the fate en Avenged Sevenfold live zien.
en misschien dat ik 14 oktober nog naar het concert van Black veil brides ga in Antwerpen, maar dat is nog niet zeker^^
ik wil hen wel graag live zien xd
CosmicPurple zei op 19 mei 2011 - 9:15:
Ik niet, want ik heb de volgende ochtend examen. -grmbl-
Also - Sick Puppies? ^^
Wie gaat? (:
Ik niet, want ik heb de volgende ochtend examen. -grmbl-
Ik ben net, 3 oktober, naar Milk Inc. geweest, die was goed!
Ik wou ontzettend graag naar de MTV EMA's in Berlijn, maar dat mocht dus niet.
En het eerstvolgende concert moet die van TH zijn.