Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Jouw angsten?

Jouw angsten?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 8 juli 2010 - 21:40:
Iedereen heeft/had zijn angsten, zet ze hier neer!

Mijn angsten van vroeger;
Vroeger was ik altijd doodsbang voor assassin's, huurmoordenaars, ninja's, van dat soort types die zich verbergen in de schaduw en vervolgens je vermoorden.

Ik was ook bang voor hooibergen (die insecten), geen idee waarom.

En ik was bang voor het rioolmonster, een krokodil die ineens je badkuip of wc inkomt.

En muggen, ergh...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 aug 2010 - 14:37:
Dat, of bij Daan gaan wonen. :3

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 aug 2010 - 17:54:
gheghe, kan ook.
Klinkt veiliger voor het geval ik niet op het dak kan komen

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 aug 2010 - 20:49:
Ik ben bang voor hard geluid, alles dat kriebelt, in het donker lopen, meer dan een week internetloos zijn, fouten maken die nooit meer goed zullen komen, dat ik nu naar bed moet >.<

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 aug 2010 - 20:52:
Ik ben bang voor hard geluid, alles dat kriebelt, in het donker lopen, meer dan een week internetloos zijn, fouten maken die nooit meer goed zullen komen, dat ik nu naar bed moet >.<

Het is negen uur! O.O

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 17 aug 2010 - 22:57:
ik ben bang van dokters die geen bloed kunnen trekken ><
volgende week moet ik weer gaan, dat gaat niet goed komen.
die man kan dat langs geen kanten!
ik heb nu leuk een litteken door die dokter.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 aug 2010 - 7:38:
Uhg. Ik moet ook altijd bloedprikken. En ik ben zo gewend aan die pro's, maar ik moest een keer op Disndag, kom ik bij een of andere hippie's ofzo o.o
Ik moest niks inleveren, en het ging meteen zo en het was zo uh. Ik was echt bang ^^'

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 11:49:
Ik ben bang voor het donker :'$

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 14:44:
Jaaaaaa, randomly een oud topic omhoog schoppen omdat het kan en ik me verveel. Jullie zijn hier vast uitermate geïnteresseerd in.

- Honden, zeker als ze blaffen. Ik kan best in de buurt van een hond zijn als hij rustig stil zit en niet blaft. Zodra een hond gaat blaffen of rondjes om me heen gaat rennen, bevries ik helemaal. Mijn zus is een keer door een hond gebeten waar ik bij was en ik ben een keer een hele, hele lange straat lang achtervolgd door een hond die naar mijn benen hapte terwijl ik fietste. Zal er beide wel mee te maken hebben.
- Hoogtevrees, in sommige gevallen. Ik kon in Antwerpen wel op het dak van het MAS staan, maar op school niet tegen de rand van de balustrade. Blijkbaar vertrouwde ik op school de constructie niet goed genoeg, of zo.
- Niet de controle hebben als ik niet op de grond sta. Geen hoogtevrees, weet niet wat het precies wel is. Ik ben niet bang voor water, maar je moet mij niet voor de grap kopje onder duwen. Als iemand me optilt, ga ik gillen en krijsen en schoppen en slaan, ook al is het maar vijf centimeter.
- Ik kan niet bij mensen op schoot zitten, want ik ben bang dat ik dan hun benen breek. Ik weet dat het biologisch gezien niet kan, maar toch. En ja, dat is een aparte angst, want ik weet niet waar het anders bij hoort.
- Agrafobie (niet agorafobie, dat is pleinvrees, dit is angst voor seksueel misbruik (want ze hebben tegenwoordig overal een naam voor)). Als ik iemand of een omgeving genoeg vertrouw, heb ik er niet heel erg last van. Ik kan best mensen knuffelen of iets, maar als iemand mij te lang of te stevig vasthoud, raak ik volledig in paniek en word ik ongelooflijk angstig. Als ik iemand niet ken, kan ik al in paniek raken als diegene tegen me praat.

Wat ben ik toch een angstig meisje. ^^"

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 aug 2012 - 16:34:
*aait over hoofd*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 16:36:
Miauw.

Oooooh, een vriend van mij is bang voor katten! Dat is echt een angst die ik me niet goed voor kan stellen. Mijn oma is er ook bang voor.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 aug 2012 - 16:46:
Honden [hoewel dat minder wordt]. Hoogtes. Kleine ruimtes. Wenteltrappen. Zeedieren [ANY KIND. except maybe clownfish]. Spinnen. Telefoongesprekken. Van de trap flikkeren. Mezelf onsterfelijk belachelijk maken. In de douche vallen & mijn nek breken. Vliegtuigen [vooral bij opstijgen & landen]. Onweer. Vuurwerk. Moordenaars om elke straathoek [eigenlijk alleen nadat ik een crimi heb gezien/gelezen]. Brand. Niet aan verwachtingen voldoen. Altijd alleen blijven. D/t-fouten maken in de ik-vorm.

Vooral zeedieren. Daar hoef ik alleen maar aan te denken & dan word ik al panisch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 aug 2012 - 16:49:
Waar ben je precies bang voor bij zeedieren, als ik vragen mag? (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 aug 2012 - 16:54:
Clowns. Naalden, bloedtransfusies, injecties, infusen, alles met naalden en ziekenhuizen. Vleermuizen (en toch hou ik van Batman). Eten dat over datum is (ik ben een compulsieve versheidsdatumchecker). Wespen. Grote menigtes (maar dat gaat al een pak beter dan vroeger). Spinnenwebben. Stikken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 aug 2012 - 16:57:
Ik ben bang voor vuur. Niet als in kampvuur of kaarsjes, maar ongecontroleerd vuur.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 aug 2012 - 17:02:
Waar ben je precies bang voor bij zeedieren, als ik vragen mag? (:
I seriously have no idea. Ik denk dat het een combinatie is van hele diepe zee + verdrinken + enorme zeedieren [walvissen, orka's] + niet snel weg kunnen [ik kan zwemmen, maar toch] + ze niet zien aankomen [want onder water kijken werkt niet altijd even goed] + te vaak Pinocchio gelezen hebben + mijn gewoonte om bij alles rampscenario's te bedenken [which is why I don't like airplanes & boats].

En de Chrome-spellingcheck kent het woord 'Pinocchio' niet, dus suggereert 'Indochina'. ... natuurlijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10