Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 93
Offtopic 93
neversay zei op 9 sep 2010 - 16:56:
@Kol OH MY GOD YAY <3 Ik vind herfst een coewl seizoen. Maar eigenlijk geld dat voor alle seizoenen <3
@Kol OH MY GOD YAY <3 Ik vind herfst een coewl seizoen. Maar eigenlijk geld dat voor alle seizoenen <3
VampireFangs zei op 9 sep 2010 - 16:57:
Niet!
Herfst own't 'm gewoon 8D
Dan verlaat Adonis de wereld en komt alle ellende weer terug -kuch- even random mythologie x]
@Soek: NOOH!D:
Niet!
Herfst own't 'm gewoon 8D
Dan verlaat Adonis de wereld en komt alle ellende weer terug -kuch- even random mythologie x]
@Soek: NOOH!D:
KolaLollie zei op 9 sep 2010 - 16:59:
IKHOUVANHERFST. wantdankunjepompoensoepeten. enkastanjes. endanregenthetvaak. endanisalleszomooioranje'ig. endanverkooptdeBijenkorfvandielekkerechocolaatjes. endanishetnietvreemdalsjebuitenkoffiedrinktmeteensjaalom. endangaikWaaibomendagkijken,gewoon,omdatikdataltijddoe. <3
[eh. letvooralnietopmij. ^^'']
IKHOUVANHERFST. wantdankunjepompoensoepeten. enkastanjes. endanregenthetvaak. endanisalleszomooioranje'ig. endanverkooptdeBijenkorfvandielekkerechocolaatjes. endanishetnietvreemdalsjebuitenkoffiedrinktmeteensjaalom. endangaikWaaibomendagkijken,gewoon,omdatikdataltijddoe. <3
[eh. letvooralnietopmij. ^^'']
Bodine zei op 9 sep 2010 - 17:07:
Ik nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. *trekt onschuldig gezicht*
hehe, pauze.
btw,, wie heeft mij gesmst? x].
Torresss zei op 9 sep 2010 - 17:07:
ik weet dat jij het bent -_-
BUT I LIKE IT!
(...)
ik weet dat jij het bent -_-
BUT I LIKE IT!
xSoParanoid zei op 9 sep 2010 - 17:08:
ik heb da ding echt nooit mee. :3 mijn arme corby moet rotten in mijn slaapkamer
ik heb da ding echt nooit mee. :3 mijn arme corby moet rotten in mijn slaapkamer
Torresss zei op 9 sep 2010 - 17:08:
CORBY?!hell yeah
Corby alarm rinkelt
CORBY?!
Corby alarm rinkelt
Torresss zei op 9 sep 2010 - 17:11:
gast, Corby is populair hier
welk achterkantje hebben jullie erop? -ik zwart op dit moment-
gast, Corby is populair hier
welk achterkantje hebben jullie erop? -ik zwart op dit moment-
KaulitzFreak zei op 9 sep 2010 - 17:11:
mense, ik heb medelijden met Brandon
Brandon is een canadese vrije student bij mij in de klas, hij spreekt amper Nederlands
Mijn leerkracht Nederlands is,... niet erg normaal
Ze vertelde dat ze vroeger erg veel van rap hield en dat we een eigen raplied enzo gaan moeten schrijven, begint ze daar dan ineens te rappen
Wij hadden al niet verwacht dat ze dat ging doen, maar we waren al de hele tijd over rappen bezig..
Die arme brandon zit in een klas waar iedereen in een vreemde taal zit te praten en dan begint die 42jarige vrouw daar ineens te rappen, te beatboxen, te moonwalken en DJ te spelen op haar lessenaar...
mense, ik heb medelijden met Brandon
Brandon is een canadese vrije student bij mij in de klas, hij spreekt amper Nederlands
Mijn leerkracht Nederlands is,... niet erg normaal
Ze vertelde dat ze vroeger erg veel van rap hield en dat we een eigen raplied enzo gaan moeten schrijven, begint ze daar dan ineens te rappen
Wij hadden al niet verwacht dat ze dat ging doen, maar we waren al de hele tijd over rappen bezig..
Die arme brandon zit in een klas waar iedereen in een vreemde taal zit te praten en dan begint die 42jarige vrouw daar ineens te rappen, te beatboxen, te moonwalken en DJ te spelen op haar lessenaar...
Bodine zei op 9 sep 2010 - 17:11:
Ben ik de enige met een idiote Nokia van 100 jaar geleden? O.O
Waarschijnlijk wel.
Ben ik de enige met een idiote Nokia van 100 jaar geleden? O.O
Waarschijnlijk wel.
*hug*
Ik ben in '93 geboren.