Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Meeting 3.2
Meeting 3.2
xNadezhda zei op 13 sep 2010 - 21:14:
& ontopic: ik denk dat ik wel mag, ik ben tenslotte al bij twee meetings geweest & bij Kay & Tessa [ik gebruik teveel & o.o] maar mijn moeder heeft soms nogal rare neigingen en nou ja. Ik kan het nu niet vragen want we hebben kinda bezoek. ^^"
(...)Post een foto, dan bewijzen we het je. 8D
*KUCHKUCH*
& ontopic: ik denk dat ik wel mag, ik ben tenslotte al bij twee meetings geweest & bij Kay & Tessa [ik gebruik teveel & o.o] maar mijn moeder heeft soms nogal rare neigingen en nou ja. Ik kan het nu niet vragen want we hebben kinda bezoek. ^^"
Priscilla zei op 13 sep 2010 - 21:28:
MooiMeisje<3
http://nl.tinypic.com/r/scvu5k/7
nou okee tadaa ben ik.
MooiMeisje<3
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 21:32:
@Yara: kom maar gewoon naar de AH To Go op station DB, daar staat iig een meisje met krullen, dat ben ik, en die knuffelt je ^^
Edit:
@Nadezh: ik ontvoer je als je niet komt ;O
@Yara: kom maar gewoon naar de AH To Go op station DB, daar staat iig een meisje met krullen, dat ben ik, en die knuffelt je ^^
Edit:
Torresss zei op 13 sep 2010 - 21:35:
you're beautifull (:
http://nl.tinypic.com/r/scvu5k/7
nou okee tadaa ben ik.
you're beautifull (:
Priscilla zei op 13 sep 2010 - 21:49:
Ik heb je op hyves opgezochtstalkerig
En die foto is moooiii ;3
Edit:
Ik heb je op hyves opgezocht
En die foto is moooiii ;3
YarahartBill zei op 13 sep 2010 - 21:51:
Wat wie ik?
Oh help!
Je maakt me aan het blozen.
@MoonRocker
Uhm okee is goed.
dan knuffel ik jou ook he
helemaal dood. x'D
Wat wie ik?
Oh help!
Je maakt me aan het blozen.
@MoonRocker
Uhm okee is goed.
dan knuffel ik jou ook he
helemaal dood. x'D
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 21:51:
@Pris: eh. eh. Dankje. Die foto is iets ouder, dat moet ik wel zeggen x'] Nu is mijn haar rood - lichtbruin/donkerblond, haha. Maar wel dezelfde krullen :3
@Ang: oeh, gezellig
@Yara: You better be prepared 8] edit: noem me maar Julia, of Juul, of Goelia ofzo, net wat je leuk vindt (:
@Pris: eh. eh. Dankje. Die foto is iets ouder, dat moet ik wel zeggen x'] Nu is mijn haar rood - lichtbruin/donkerblond, haha. Maar wel dezelfde krullen :3
@Yara: You better be prepared 8] edit: noem me maar Julia, of Juul, of Goelia ofzo, net wat je leuk vindt (:
Priscilla zei op 13 sep 2010 - 21:53:
Jou krullen zijn echt geweldig mooii <3
Kun je foto maken van je haar nu ^^?
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 21:57:
Eigenlijk zou ik dat vandaag doen x3
Maar dat ben ik vergeten en nu is het licht stom ><
Dus. Morgen.
Ik schrijf het op mijn hand ;D
edit: maareh. we gaan offtopic :x
edit2: ik weet niet wie er al heeft gekeken voor zijn trein, maar misschien is het handig als je zegt op welk spoor je aankomt (:
(...)
Eigenlijk zou ik dat vandaag doen x3
Maar dat ben ik vergeten en nu is het licht stom ><
Dus. Morgen.
Ik schrijf het op mijn hand ;D
edit: maareh. we gaan offtopic :x
edit2: ik weet niet wie er al heeft gekeken voor zijn trein, maar misschien is het handig als je zegt op welk spoor je aankomt (:
YarahartBill zei op 13 sep 2010 - 21:57:
@Julia: zal ik doen hoor!
Noem mij naar Yaar of yaartje of para of what ever noem me iets ik reageer toch altijd.
@Julia: zal ik doen hoor!
Noem mij naar Yaar of yaartje of para of what ever noem me iets ik reageer toch altijd.
MoonRocker zei op 13 sep 2010 - 21:58:
@Yara: mhiii *geeft koekje* Is "Yara" ook gewoon goed? :3 [want stiekem vind ik het een hele mooie naam]
-offtopic.sorry.ikbenalstil-
@Yara: mhiii *geeft koekje* Is "Yara" ook gewoon goed? :3 [want stiekem vind ik het een hele mooie naam]
-offtopic.sorry.ikbenalstil-
Ik wil graag een nieuwe meeting. Ik bedoel, de vorige twee waren leuk toch? En nieuwe mensen? , waarom niet? Als je maar aardig doet^^.
Geïnteresseerd
Dorien +
Bodine
Mascha +
Tessa +
Kayley +
Nadezhda
Julia +
xJeszell
Danique
Priscilla
Sofie +