Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 139
Offtopic 139
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 14:32:
ja dat wist ik wel hahah Laure bijna half dood in de nacht wachten tot de buren terug komen
ja dat wist ik wel hahah Laure bijna half dood in de nacht wachten tot de buren terug komen
Rianne zei op 13 feb 2011 - 14:33:
Ik moet echt diehard mijn duits en engels toets leren, maar ik heb totaal geen zin./
Ik moet echt diehard mijn duits en engels toets leren, maar ik heb totaal geen zin./
Eliros zei op 13 feb 2011 - 14:34:
Oh yeah, ik heb mijn eend weer een paarse achtergrond gegeven. *cool*
@Rianne; ik moet drie liedjes op de blokfluit leren spelen, maar ik heb ook geen zin. Join the club!
Oh yeah, ik heb mijn eend weer een paarse achtergrond gegeven. *cool*
@Rianne; ik moet drie liedjes op de blokfluit leren spelen, maar ik heb ook geen zin. Join the club!
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 14:47:
hmm weg van die Vans topic voordat ik ruzie ga maken.
hmm weg van die Vans topic voordat ik ruzie ga maken.
Eliros zei op 13 feb 2011 - 14:49:
Haha, ik dacht er even over om 'WOOT WOOT! Bitchfight!' te roepen... maar ik heb me maar in gehouden. *kuch*
Haha, ik dacht er even over om 'WOOT WOOT! Bitchfight!' te roepen... maar ik heb me maar in gehouden. *kuch*
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 14:50:
te laat, ik moest toch wat zeggen ze begon bitchy te doen tegen laure. DONT TALK TO MY FRIEND LIKE THAT!
te laat, ik moest toch wat zeggen ze begon bitchy te doen tegen laure. DONT TALK TO MY FRIEND LIKE THAT!
Eliros zei op 13 feb 2011 - 14:51:
@Emma; oh, grazie carií±a! (ja, drie talen in een zin *trots*)
@Emma; oh, grazie carií±a! (ja, drie talen in een zin *trots*)
xEmma zei op 13 feb 2011 - 14:53:
@ Elise: x'd you should be proud^^
[Iemand zei ooit: 'Ave people,' Caesar clamat. 'Bonjour.' en dan nog een mengeling van Frans en Nederlands en Engels en nu krijg ik dat nooit meer uit mijn hoofd o.o]
@ Elise: x'd you should be proud^^
[Iemand zei ooit: 'Ave people,' Caesar clamat. 'Bonjour.' en dan nog een mengeling van Frans en Nederlands en Engels en nu krijg ik dat nooit meer uit mijn hoofd o.o]
A dream is a wish your heart makes.