Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 140
Offtopic 140
NaNaa zei op 13 feb 2011 - 20:44:
@Bo; True. Maar toch. Daar ging 't niet om. 't Ging om het feit dat ze wel kunnen zwemmen.
@Bo; True. Maar toch. Daar ging 't niet om. 't Ging om het feit dat ze wel kunnen zwemmen.
Bodine zei op 13 feb 2011 - 20:45:
Nee, 't ging erom dat als de dijken breken, je meer hebt aan een zwemdiploma dan aan de mogelijkheid paard te rijden. ^^
Nee, 't ging erom dat als de dijken breken, je meer hebt aan een zwemdiploma dan aan de mogelijkheid paard te rijden. ^^
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 20:45:
Ehmehm. wat kun je tegen pestende kindertjes doen zodat ze stoppen met pesten? :3
Ehmehm. wat kun je tegen pestende kindertjes doen zodat ze stoppen met pesten? :3
Monster23 zei op 13 feb 2011 - 20:45:
Aan mij voeren? Omnomnomnom
Aan mij voeren? Omnomnomnom
THxDORIEN zei op 13 feb 2011 - 20:45:
Ik heb ook wedstrijd zwemmen gedaan btw. Een jaartje ofzo toen ik nog heel jong was hihi :3
Ik heb ook wedstrijd zwemmen gedaan btw. Een jaartje ofzo toen ik nog heel jong was hihi :3
NaNaa zei op 13 feb 2011 - 20:46:
@Bo; Ja nee daarvoor.
nvm me btw. XD
Anyway. Ik sprint wel naar de manege die hier 5 minuten vandaan zit. ^^
@Pris; Ze heel cewl dissen. Op zo'n coole manier. Zo van. "KIJK MIJ KOELBLOEDIG ZIJN." hoe? no clue.
@Bo; Ja nee daarvoor.
Anyway. Ik sprint wel naar de manege die hier 5 minuten vandaan zit. ^^
@Pris; Ze heel cewl dissen. Op zo'n coole manier. Zo van. "KIJK MIJ KOELBLOEDIG ZIJN." hoe? no clue.
Mine zei op 13 feb 2011 - 20:47:
Vriend: Kan je een geheim bewaren?
Ik: Ja
Hij: Luister
en dan zegt hij niks meer op msn
(...)
Wat is gemeen dan?(:
Vriend: Kan je een geheim bewaren?
Ik: Ja
Hij: Luister
en dan zegt hij niks meer op msn
MoonRocker zei op 13 feb 2011 - 20:48:
Terug roepen, je middelvinger opsteken, boos worden.
Dat hielp bij mij.
Ik werd altijd nageroepen met: "HAAA, JE KAN ZO IN EEN HORRORFILM!" En 1 keer werd ik zó boos, en was ik het zó zat, dat ik me omdraaide, mijn middelvinger opstak, 'loser' riep, boos keek en toen was het gelijk over :]
Niet dat het per se zo makkelijk is. Maar je moet sowieso voor jezelf opkomen!
Terug roepen, je middelvinger opsteken, boos worden.
Dat hielp bij mij.
Ik werd altijd nageroepen met: "HAAA, JE KAN ZO IN EEN HORRORFILM!" En 1 keer werd ik zó boos, en was ik het zó zat, dat ik me omdraaide, mijn middelvinger opstak, 'loser' riep, boos keek en toen was het gelijk over :]
Niet dat het per se zo makkelijk is. Maar je moet sowieso voor jezelf opkomen!
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 20:48:
@Bo, nou, als mensen tegen me gingen praten schrok ik en flikkerde ik zo 't water in (ook heel vaak vanaf het startblok en zo. >< )
@Bo, nou, als mensen tegen me gingen praten schrok ik en flikkerde ik zo 't water in (ook heel vaak vanaf het startblok en zo. >< )
Een nieuwe