Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your face #12
Post Your face #12
Eliros zei op 5 maart 2011 - 22:34:
@Kol; JAAA! Het is mijn favo spijkerbroek...en ik draag hem daardoor dus ongeveer iedere dag. *kuch*
@Kol; JAAA! Het is mijn favo spijkerbroek...
KolaLollie zei op 5 maart 2011 - 22:35:
DIEVANMIJOOOOK. <3
ofnou. eigenlijkniet. maarhierhebikertweevan, endiegrotemagiknietmeerdragenvanmama.
DIEVANMIJOOOOK. <3
ofnou. eigenlijkniet. maarhierhebikertweevan, endiegrotemagiknietmeerdragenvanmama.
Eliros zei op 5 maart 2011 - 22:40:
Je hebt er twéé?
En met grote bedoel je dat je 'm in een grotere maat hebt of zo?
En, en, AWESOME!De mijne is nu helaas in de was... *sip*
Je hebt er twéé?
En met grote bedoel je dat je 'm in een grotere maat hebt of zo?
En, en, AWESOME!
KolaLollie zei op 5 maart 2011 - 22:50:
nee. ikbedoel. ikhebtweekeerdiebroek,preciesdezelfde. enmijnoudebroek, diebestwelveeltegrootisenwaarDoenZoefophebbengeschreven, metlapjesenveiligheidsspelden, diemagiknietmeeraanvanmama. ^^
nee. ikbedoel. ikhebtweekeerdiebroek,preciesdezelfde. enmijnoudebroek, diebestwelveeltegrootisenwaarDoenZoefophebbengeschreven, metlapjesenveiligheidsspelden, diemagiknietmeeraanvanmama. ^^
xEmma zei op 5 maart 2011 - 22:51:
@ Pris & Atkray [helemaalnietlaat,maarietsvanvierpagina'sterug.*kuch*]: thanks ^^
en @ meetingfoto's: kunnen de oncharmante van mij er voortaan uitgelaten worden ._.?
Maar maar verder zijn ze cuwl ^^ Jammer dat ik er nog niet was bij het Hema-gebeuren xd
[thankgodwarenjullienietindehematoenikkwam,danhadikjullienóóitgevonden]
@ Pris & Atkray [
en @ meetingfoto's: kunnen de oncharmante van mij er voortaan uitgelaten worden ._.?
Maar maar verder zijn ze cuwl ^^ Jammer dat ik er nog niet was bij het Hema-gebeuren xd
[thankgodwarenjullienietindehematoenikkwam,danhadikjullienóóitgevonden]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 23:11:
@Kol; OH. Nu begrijp ik het. Waarom heb je die broek trouwens twee keer? Voor als de ene in de was is?
@Kol; OH. Nu begrijp ik het. Waarom heb je die broek trouwens twee keer? Voor als de ene in de was is?
KolaLollie zei op 5 maart 2011 - 23:13:
@Elise; omdatiknietkanomgaanmetdingenafwisselen, ennudraagikgewoonzo'nbeetjedezelfdebroekiederedag. :x
@Elise; omdatiknietkanomgaanmetdingenafwisselen, ennudraagikgewoonzo'nbeetjedezelfdebroekiederedag. :x
Eliros zei op 5 maart 2011 - 23:18:
@Kol; ik draag ook iedere dag dezelfde broek, mijn ma wast hem gewoon na school, dus dan draag ik een joggingbroek. ^^
En we gaan trouwens een beetje offtopic. *kuch*
@Kol; ik draag ook iedere dag dezelfde broek, mijn ma wast hem gewoon na school, dus dan draag ik een joggingbroek. ^^
En we gaan trouwens een beetje offtopic. *kuch*
xEmma zei op 5 maart 2011 - 23:26:
Meetingfoto's komen later, realiseer me net dat ik mijn camera bij een vriendin heb laten liggen *faal*
Meetingfoto's komen later, realiseer me net dat ik mijn camera bij een vriendin heb laten liggen *faal*
Bodine zei op 5 maart 2011 - 23:55:
De groepsfoto's die op mijn camera staan: één en twee. De rest van de foto's komt later. ;D
De groepsfoto's die op mijn camera staan: één en twee. De rest van de foto's komt later. ;D
KolaLollie zei op 5 maart 2011 - 23:57:
@Elise; oh. ja. sorry. ^^''
@Bo; Tommieisdaarechtawesome. :3
@Elise; oh. ja. sorry. ^^''
@Bo; Tommieisdaarechtawesome. :3
YarahartBill zei op 6 maart 2011 - 0:46:
@ Iedereen van de meeting; AAAAHH!! IK WOU OOK KOMEN!!! Stom huiswerk en depressie!!
@Bo; Op die tweede foto van jou!! Daar sta jij echt met de meest schattigste bigsmile evah!! [wannahugyou!!] *hug*
@ Iedereen van de meeting; AAAAHH!! IK WOU OOK KOMEN!!! Stom huiswerk en depressie!!
@Bo; Op die tweede foto van jou!! Daar sta jij echt met de meest schattigste bigsmile evah!! [wannahugyou!!] *hug*
Kom maar op met die mooie gezichtjes. :'3