Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:00:
@ Josette:
~ Jager
Dit is een goodside. De Jager kan eenmaal per zijn leven iemand killen, en één keer na zijn dood. Dit mag pas nadat de eerste lunch gebeurd is, en moet elke dag voor 21.00 uur ingestuurd zijn, anders is het niet geldig.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 10 maart 2011 - 15:02:
Kay is eruit -vloekt-
Kut. Nu is heel mijn theorie over hoop gehaald.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:08:
Kay is eruit -vloekt-
Kut. Nu is heel mijn theorie over hoop gehaald.
Welke theorie?
Dacht je dat Kayley badside was?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 10 maart 2011 - 15:12:
(...)Welke theorie?
Dacht je dat Kayley badside was?

Ja zoiets.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:15:
mag ze nu nog iemand killen? dat wist ik niet, ben benieuwd wie het is....
Weetje.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de badside dat niet weet.
Een niet heel ervaren badside, dan.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 15:16:
(...)Weetje.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de badside dat niet weet.
Een niet heel ervaren badside, dan.

Hoe bedoel je dat? Dat de badside niet weet dat ze nog iemand mag killen?
Of dat ze niet wisten dat Kay een jager was?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 10 maart 2011 - 15:17:
Ik hoop dat Kay een badside kilt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 15:18:
Jongens, nog eventjes over dat ik nu weer verdacht wordt omdat ik zei dat we Kay er niet uit moeten schoppen omdat ze actief was; dat was aan het begin van het spel. En ze maakte zich alleen 'verdacht' door veel te posten. In dat vroege stadium van het spel was er niets dat er [voor mij] op wees dat Kay badside was, en díºs heb ik haar verdedigd. In dí­t stadium van het spel is alles al een stuk verder gevorderd, maar activiteit is niet écht iets waar je op kunt oordelen. Het is meer de manier waarop Angela reageerde, die haar verdacht maakte. En Daan daarbij, want om haar verdenking draaide Angela almaar heen. Snapt iemand me? Het lukt me niet om het goed te verwoorden.
Dan nog eventjes iets anders; Kay is gekillt. Gisteren is geprobeerd de oppergoodsider te lunchen. Die kan scannen, die kon weten dat Kay er niet uit moest. Misschien dat ze via de oppergoodsider de link naar Kay hebben gevonden. Think about that.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 15:21:
Duuuuude.
Kay eruit?
Ze had wel een goed schot gelost toen ze nog leefde, dat wel.
Maar damn.

Ik vraag me af of de badside het wist of niet.

Edit:
@Bo: dat laatste... zat daar een hint in? Zo ja, ik denk dat ik hem snap. Zo nee, dan ben ik gek x']

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:22:
(...)
Hoe bedoel je dat? Dat de badside niet weet dat ze nog iemand mag killen?
Of dat ze niet wisten dat Kay een jager was?
Dat ze niet weten dat Kayley nog iemand mag killen. Want ik denk dat iedereen wel op zijn minst het vermoeden had dat Kayley de Jager was, omdat Angela gekilld werd.
Of ben ik de enige die dat patroon zag omdat ik al wist dat Kayley Jager was?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:24:
Dan nog eventjes iets anders; Kay is gekillt. Gisteren is geprobeerd de oppergoodsider te lunchen. Die kan scannen, die kon weten dat Kay er niet uit moest. Misschien dat ze via de oppergoodsider de link naar Kay hebben gevonden. Think about that.

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. De badside weet wie de Oppergoodsider is, maar wat bedoel je met 'de link naar Kay'?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 15:27:
Omdat de oppergoodsider kan scannen. Mocht de Kay gescand hebben, omdat die in het begin van het spel verdacht werd en ze haar zaakjes netjes op orde wilde hebben voor ze dingen begon te roepen, dan zou ze dat dus weten. Dan zou zij er dus nogal wat aan doen om Kay erin te houden - ze is nota bene een special, die hebben we nodig! Maar als de badside eenmaal weet wie de oppergoodsider is, en wie zij wel/niet verdacht, dan weten ze ook wie ze moeten killen. Duidelijker kan ik het denk niet maken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 maart 2011 - 15:32:
Zo, dat was het dan voor dit potje, ik heb net mijn kill ingestuurd, dus nu heb ik mijn laatste stap gezet.
Ik vind het erg jammer er nu al uit te liggen, dit potje liep echt lekker. Maar ach, ik heb tenminste één badsider er uit kunnen halen, en wie weet nog een tweede, ik zie nog wel hoe mijn kill is uitgedraaid.
Come on goodside, jullie kunnen het! :]

Edit: Sorry Daniëlle.
Maar ik moet zeggen, Kanye is op een geniale wijze gestorven, ik mag hem niet. XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:32:
Omdat de oppergoodsider kan scannen. Mocht de Kay gescand hebben, omdat die in het begin van het spel verdacht werd en ze haar zaakjes netjes op orde wilde hebben voor ze dingen begon te roepen, dan zou ze dat dus weten. Dan zou zij er dus nogal wat aan doen om Kay erin te houden - ze is nota bene een special, die hebben we nodig! Maar als de badside eenmaal weet wie de oppergoodsider is, en wie zij wel/niet verdacht, dan weten ze ook wie ze moeten killen. Duidelijker kan ik het denk niet maken.
Ah. Ik snap hem.
Ik dacht dat je bedoelde dat ze daardoor wisten dat Kay goodside was, maar dat slaat natuurlijk nergens op, aangezien ze toch al weten wie er allemaal good is x)
maar je kan best wel eens gelijk hebben!
Alleen snap ik niet waarom de badside niet heeft bedacht dat Kay [waarschijnlijk] de Jager was..
[Alsertrouwenseenhintinzit,dankloppenmijnvermoedens,yay]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 15:34:
Duidelijker kan ik 't niet maken jongens. (:
Enne. Scanners, blijf hinten eh. Of misschien meer: begin er 'ns mee. Want de Jager is niet de enige die kan killen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17