Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Outfit of the Day
Outfit of the Day
ZeroGravity zei op 31 maart 2011 - 19:28:
Marije, waarom zijn jouw foto's telkens zo coool x)
Marije, waarom zijn jouw foto's telkens zo coool x)
Monster23 zei op 1 april 2011 - 13:21:
-blushes like a tomato even if it's a fact that tomato's don't blush-
-blushes like a tomato even if it's a fact that tomato's don't blush-
missxangel zei op 1 april 2011 - 15:31:
OMG dat jurkje is zoooo cuwl <33 Love that dress <33
Mijn vriendschapsketting met Syf, een donkerblauwe skiny jeans, een jurk achtig ding met panterprint en met wat grijszwart, eronder een lange shirt in het zwart en nog een hoofddoek die past bij mijn kleding
OMG dat jurkje is zoooo cuwl <33 Love that dress <33
Kayley zei op 1 april 2011 - 17:01:
1. .
2. Mijn favoriete, lichtjes/veel te grote jeansbroek die lekker zit. Mijn superwarme No Fear trui met een print van skeletten en stuff. En daaronder mijn T-shirt van 'I London', die eigenlijk ook te groot is. En Nike sneakers. En waarom ik het draag? Pfoeh, uh. Omdat het lekker zit, en los, en ik vind het mooi, dus uh ja, daarom.
1. .
2. Mijn favoriete, lichtjes/veel te grote jeansbroek die lekker zit. Mijn superwarme No Fear trui met een print van skeletten en stuff. En daaronder mijn T-shirt van 'I London', die eigenlijk ook te groot is. En Nike sneakers. En waarom ik het draag? Pfoeh, uh. Omdat het lekker zit, en los, en ik vind het mooi, dus uh ja, daarom.
jorinloveth zei op 1 april 2011 - 17:21:
^weetje Kol, ik las bij dat laatste borstvergroting en ik was like, whuuut x']
en Kay, I love your outfit : D
ijstheetjuh3 zei op 10 april 2011 - 22:36:
1: ^^
2: Grijs en zwart hoofddoek, een shirt die zwart is en zwart-wit ruitjes heeft bij de armen en kraag, daar opnder een shirt met lange mauwen.
Een lichtblauwe spijkerbroek en mijn nieuwe schoenen *.*
1: ^^
2: Grijs en zwart hoofddoek, een shirt die zwart is en zwart-wit ruitjes heeft bij de armen en kraag, daar opnder een shirt met lange mauwen.
Een lichtblauwe spijkerbroek en mijn nieuwe schoenen *.*
Rianne zei op 11 april 2011 - 12:41:
Dat las ik ook XDDDDD
Dat las ik ook XDDDDD
Monster23 zei op 11 april 2011 - 18:25:
@Kay dus dat is dus dat stapelbed :] En me likes je outfit :3
@Kay dus dat is dus dat stapelbed :] En me likes je outfit :3
ijstheetjuh3 zei op 18 april 2011 - 20:41:
1
2: De shirt dat Tokio Hotel ontworpen heeft, erover een lange vest achtig dinges xp
Eenzwarte skinny, en zwarte hoofddoek xp
1
2: De shirt dat Tokio Hotel ontworpen heeft, erover een lange vest achtig dinges xp
Eenzwarte skinny, en zwarte hoofddoek xp
Na een hevige discussie over kleding, and what to wear; een topic één en al kleding, en wat JIJ draagt.
What to do?
1. Post een foto van jouw outfit, jou kleding, schoenen, sieraden, van top tot teen. Gewoon een duidelijke foto van wat je draagt basically.
2. Vertel ons wat je draagt, waarom, why do you like it? Etcetera!
Misschien zijn er foto's uit verschillende fase's/periodes uit je leven die je kan laten zien wat betreft kleding! Ik bedoel, it changes! Hoe je je nu kleed, is misschien heeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan vijf jaar geleden! So share!
Get inspired!