Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 168
Offtopic 168
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 17:48:
Ik vind Bills stem een beetje. raaaar. Sowieso ben ik geen voorstander van het coveren van legendes. Maar de begeleidingsmuziek is soms wel leuk.
(...)
Ik vind het niet slecht gedaan, eigenlijk.
Ik vind Bills stem een beetje. raaaar. Sowieso ben ik geen voorstander van het coveren van legendes. Maar de begeleidingsmuziek is soms wel leuk.
xEmma zei op 9 juli 2011 - 19:27:
Ja man ^^
Leuk toch
Ik ben blij dat er weer een beetje leven is. Ookal zijn het maar een paar mensen die heeel veel praten. Me is haaaaappy. en hyper x)
Ja man ^^
Leuk toch
Ik ben blij dat er weer een beetje leven is. Ookal zijn het maar een paar mensen die heeel veel praten. Me is haaaaappy. en hyper x)
neversay zei op 9 juli 2011 - 19:29:
Ja, het is ook wel leuk. x']
Alleen als je de hele middag niet op internet kon en alles moet bijlezen... Is het wat minder.
Ja, het is ook wel leuk. x']
Alleen als je de hele middag niet op internet kon en alles moet bijlezen... Is het wat minder.
xDevilBitch zei op 9 juli 2011 - 21:54:
Dat was met een Bravo zoveel-jarig-bestaan-iets, geloof ik. Maar indeed, het is niet erg denderend.
O Gott O_O Dit hadden ze dus écht niet moeten doen.
Dat was met een Bravo zoveel-jarig-bestaan-iets, geloof ik. Maar indeed, het is niet erg denderend.
Galadriwele zei op 9 juli 2011 - 22:19:
hahaha, Cleverbot zegt dat we gaan trouwen in Narnia ^.^
Ik kan niet wachten xd
hahaha, Cleverbot zegt dat we gaan trouwen in Narnia ^.^
Ik kan niet wachten xd
Galadriwele zei op 9 juli 2011 - 22:50:
in wil wonen in het Nest. En een Wemel zijn ;D
in wil wonen in het Nest. En een Wemel zijn ;D
KaulitzFreak zei op 9 juli 2011 - 23:09:
Ik ben EINDELIJK terug in België!!!
Deze morgen om half 10 in Italië vertrokken en net 5 minuten terug thuis
Ik keek al uit naar het thuiskomen van een half uur voor we naar ginder vertrokken...
Moet dus niet meer duidelijk maken dat ik absoluut geen zin had in deze vakantie...
Ik ben EINDELIJK terug in België!!!
Deze morgen om half 10 in Italië vertrokken en net 5 minuten terug thuis
Ik keek al uit naar het thuiskomen van een half uur voor we naar ginder vertrokken...
Moet dus niet meer duidelijk maken dat ik absoluut geen zin had in deze vakantie...