Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #25
Gooi-het-eruit-topic #25
Bodine zei op 21 sep 2011 - 15:32:
5vwo Duits. Wat leren we? "Hallo, ich heiße Bernardo."
DUDE.
DUDE.
neversay zei op 21 sep 2011 - 16:33:
Dat is wat ik aan het begin van dit jaar leerde. x'D Like. Ik begin net met Duits. Dus. wtf? x'D
Dat is wat ik aan het begin van dit jaar leerde. x'D Like. Ik begin net met Duits. Dus. wtf? x'D
MariTom zei op 21 sep 2011 - 17:16:
Wtf! Nouja. Sommige mensen in mijn klas kunnen zo'n les ook wel weer gebruiken. We moesten ons voorstellen [/en we zitten in 4 VWO] en zo ging het bij sommigen: 'Hallo. Ich heiss Kees. Ich bin 50 Jahr alt und ich spele voetbal.'
Und. Ja. x']
Ohgott. Ik ben zenuwachtig voor zaterdag. Maar al wel minder dan eerst. Want. Ik heb Alexandra eindelijk gesproken. En ze is aardig (:
DUDE.
Und. Ja. x']
Ohgott. Ik ben zenuwachtig voor zaterdag. Maar al wel minder dan eerst. Want. Ik heb Alexandra eindelijk gesproken. En ze is aardig (:
ZeroGravity zei op 21 sep 2011 - 17:20:
Bij ons vroeg die lerares waarom we Duits hadden gekozen.Sowieso de meesten omdat ze moesten kiezen en ze Frans haten. En de meerderheid zei: "Ich habe Deutsch gekozen, weil... blablabla." Serieus. Gekozen. Dat is geen Duits.
DUDE.
Bij ons vroeg die lerares waarom we Duits hadden gekozen.
xEmma zei op 21 sep 2011 - 17:35:
Mwuh. ik had niet door dat er freaking HONDERD scholen meededen aan de wiskundewedstrijd -.-
Mwuh. ik had niet door dat er freaking HONDERD scholen meededen aan de wiskundewedstrijd -.-
Bodine zei op 21 sep 2011 - 18:51:
Op ANW na is Duits echt het meest nervende vak op school. x.x
Op ANW na is Duits echt het meest nervende vak op school. x.x
ZeroGravity zei op 21 sep 2011 - 19:01:
Ik hou van mijn nieuwe sokken. <3 Ze zijn zo zacht.
Ik hou van mijn nieuwe sokken. <3 Ze zijn zo zacht.
neversay zei op 21 sep 2011 - 21:24:
Als ze morgen geen onverwacht SO geeft ga ik haar slaan! 10 bladzijde E-N en N-E. Echt. Ga weg.
Als ze morgen geen onverwacht SO geeft ga ik haar slaan! 10 bladzijde E-N en N-E. Echt. Ga weg.
<3