Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Trouwmeeting
Trouwmeeting
neversay zei op 16 feb 2012 - 21:00:
Trouwens... Ik denk niet dat we die taart kunnen maken. Waarom maken we niet gewoon een appeltaart of iets? :'
Trouwens... Ik denk niet dat we die taart kunnen maken. Waarom maken we niet gewoon een appeltaart of iets? :'
Monster23 zei op 16 feb 2012 - 21:04:
Nee, ik heb echt helemaal níets.
Is er misschien iemand die met de auto gaat?
Nee, ik heb echt helemaal níets.
Is er misschien iemand die met de auto gaat?
Bodine zei op 16 feb 2012 - 21:06:
Kunnen we niet allemaal een euro doneren? Ik ben een keer gesponsoord naar Zwolle gegaan. ^^
Kunnen we niet allemaal een euro doneren? Ik ben een keer gesponsoord naar Zwolle gegaan. ^^
neversay zei op 16 feb 2012 - 21:06:
Dat idee schoot me ook te binnen. :' Ik vind het prima ^^
Dat idee schoot me ook te binnen. :' Ik vind het prima ^^
YarahartBill zei op 16 feb 2012 - 21:29:
Ik wil hem wel bakken. Ik maak altijd appeltaart. ^^
Ik wil hem wel bakken. Ik maak altijd appeltaart. ^^
xDevilBitch zei op 16 feb 2012 - 21:37:
Appeltaart is vier euro bij de Hema. En ik kan brownies bakken. ^^
Appeltaart is vier euro bij de Hema. En ik kan brownies bakken. ^^
YarahartBill zei op 16 feb 2012 - 21:40:
Jaa maar, zelf gebakken appeltaart is veeeeeeeel lekkerder dan uit een winkel. Wat dit is appeltaart ala Yara!
Jaa maar, zelf gebakken appeltaart is veeeeeeeel lekkerder dan uit een winkel. Wat dit is appeltaart ala Yara!
neversay zei op 16 feb 2012 - 21:52:
@Marije; Jij komt gewoon. Desnoods moet ik zeven euro betalen... Zoveel is het ook weer niet. ^^
Ik krijg zo'n goed gevoel bij deze meeting. <3 Er komen al meer mensen dan ik had verwacht. ^^
@Marije; Jij komt gewoon. Desnoods moet ik zeven euro betalen... Zoveel is het ook weer niet. ^^
Ik krijg zo'n goed gevoel bij deze meeting. <3 Er komen al meer mensen dan ik had verwacht. ^^
xEmma zei op 16 feb 2012 - 22:09:
Jaa maar ik wil nu mijn chocoladetaart maken ): Die's ook lekker! Al twee mensen hebben me ten huwelijk gevraagd na het eten van die taart :'D
Jaa maar ik wil nu mijn chocoladetaart maken ): Die's ook lekker! Al twee mensen hebben me ten huwelijk gevraagd na het eten van die taart :'D
YarahartBill zei op 16 feb 2012 - 22:51:
@Bodine; Dat bedoel ik ook. Daan bakt brownies, en ik bak appeltaart. C:
@Bodine; Dat bedoel ik ook. Daan bakt brownies, en ik bak appeltaart. C:
Binnenkort (of: hopelijk binnenkort) staat ons FF'ers een groot evenement te wachten: de bruiloften van Yara&Bodine en Mars&Emma. Bij deze is iedereen uitgenodigd!
Belangrijke informatie:
-
Dit wordt hopelijk onze taart.Belangrijk! De taart is veranderd: Yara gaat appeltaart bakken en Daan brownies.
- Dit nummer wordt onze (Mars&Emma) weddingsong.
- Plaats: Den Haag; we verzamelen op Den Haag Centraal
- Datum: 11 maart; we verzamelen tussen twaalf en één.
- Als er nog meer mensen willen trouwen, is dat natuurlijk mogelijk. Ringen moeten wel zelf verzorgd worden.
Komend:
- Bodine
- Emma
- Mars
- Yara
(Deze vier leken me in elk geval wel praktisch, aangezien wij toch soort van degene zijn die gaan trouwen. De rest kan hieronder laten weten dat (hij/)zij komt, ook graag vermelden welk cadeau wordt meegenomen, om te voorkomen dat we bijvoorbeeld vijf jacuzzi's krijgen.)- Thesa (best man)
- Daan (bruidsmeisje, desnoods met een of andere belachelijke jurk)
- Kol
- Nadezhda
- Billie
- Doos
- Kayley