Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #37
Gooi-het-eruit-topic #37
xDevilBitch zei op 10 maart 2013 - 20:45:
Nog irritanter dan mensen die naast je zitten in de trein: mensen die dan uitgebreid gaan zitten werken met laptop en al, terwijl je er zo uit moet.
Nog irritanter dan mensen die naast je zitten in de trein: mensen die dan uitgebreid gaan zitten werken met laptop en al, terwijl je er zo uit moet.
Monster23 zei op 11 maart 2013 - 19:52:
Ik heb gisteren chocoladepiemels gemaakt. Trots.
Ik heb gisteren chocoladepiemels gemaakt. Trots.
neversay zei op 11 maart 2013 - 21:39:
Ik haat geld en alle problemen die het met zich mee brengt. Fck you.
Ik haat geld en alle problemen die het met zich mee brengt. Fck you.
xDevilBitch zei op 11 maart 2013 - 21:52:
Iek, ik heb Office 2013, maar de design-mensen van Microsoft falen in hun werk, dus alle menu-knoppen zijn geschreven in hoofdletters, en het is echt ongelooflijk schreeuwerig en lelijk.
Iek, ik heb Office 2013, maar de design-mensen van Microsoft falen in hun werk, dus alle menu-knoppen zijn geschreven in hoofdletters, en het is echt ongelooflijk schreeuwerig en lelijk.
MariTom zei op 12 maart 2013 - 11:26:
<3
En guys. De zon schijnt en er ligt nog maar een klein beetje sneeuw hier en ik heb bijna geen huiswerk en ik ben thuis en ik ben vrooolijk.
Over vier dagen komt AVPSY ! OMG.
<3
En guys. De zon schijnt en er ligt nog maar een klein beetje sneeuw hier en ik heb bijna geen huiswerk en ik ben thuis en ik ben vrooolijk.
Bodine zei op 12 maart 2013 - 17:28:
Ik zit zonder kleren aan in een slaapzak biologie samen te vatten. I feel like a proper idiot.
Ik zit zonder kleren aan in een slaapzak biologie samen te vatten. I feel like a proper idiot.
Monster23 zei op 12 maart 2013 - 20:17:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WOWOWOWOWOWOWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! WOOO-HOO-HOOOOO!
(Tl;Dr: Ben blij.)
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WOWOWOWOWOWOWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! WOOO-HOO-HOOOOO!
(Tl;Dr: Ben blij.)
Gooi maar. Ik vang wel. Denk ik.