Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » WK 2014
WK 2014
realMe zei op 18 juni 2014 - 18:59:
Ze moeten iets beter gaan voetballen als ze willen winnen. Al weet ik niet echt of drie spitsen iets kunnen doen aan het feit dat ze het middenveld niet kunnen beheersen.
Ze moeten iets beter gaan voetballen als ze willen winnen. Al weet ik niet echt of drie spitsen iets kunnen doen aan het feit dat ze het middenveld niet kunnen beheersen.
1Dzayn zei op 18 juni 2014 - 19:11:
Deze penalty is zo onterecht. Die hands werd aangeschoten
Deze penalty is zo onterecht. Die hands werd aangeschoten
1Dzayn zei op 18 juni 2014 - 19:53:
YES YES YES GEWONNEN!
Zeker geen goede wedstrijd, maar we hebben gewonnen!
YES YES YES GEWONNEN!
Zeker geen goede wedstrijd, maar we hebben gewonnen!
Chayenne zei op 18 juni 2014 - 19:54:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sorry ik ben blij.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sorry ik ben blij.
RivLovee zei op 18 juni 2014 - 19:54:
We win, we win. We gaan (bijna zeker) door in de poel!
We win, we win. We gaan (bijna zeker) door in de poel!
realMe zei op 18 juni 2014 - 19:59:
Yeah!
@Rivlovee: even een vraagje en voel je zeker niet aangevallen, maar waarom zet je allee in bolt?
Yeah!
@Rivlovee: even een vraagje en voel je zeker niet aangevallen, maar waarom zet je allee in bolt?
xEmma zei op 18 juni 2014 - 20:00:
Ondanks dat ze gewonnen hebben was dit ernstig beschamend.
Ondanks dat ze gewonnen hebben was dit ernstig beschamend.
RivLovee zei op 18 juni 2014 - 20:01:
Omdat ik het coowler vind staan, and andere mensen *Kuch Hermelien Kuch* zet alles in arial, ik alles in Bolt :3
Omdat ik het coowler vind staan, and andere mensen *Kuch Hermelien Kuch* zet alles in arial, ik alles in Bolt :3
Chayenne zei op 18 juni 2014 - 20:02:
@Emma daar ben ik het wel mee eens. We hebben geluk gehad.
@Emma daar ben ik het wel mee eens. We hebben geluk gehad.
MariTom zei op 18 juni 2014 - 20:09:
Inderdaad. Ik ben blij dat we gewonnen hebben, maar we waren echt gewoon niet goed.
Inderdaad. Ik ben blij dat we gewonnen hebben, maar we waren echt gewoon niet goed.
RivLovee zei op 18 juni 2014 - 20:19:
Maar Australië is ook wel goed hoor, niet altijd twijfelen aan Nederland. Denk aan de vorige wedschrijd
Maar Australië is ook wel goed hoor, niet altijd twijfelen aan Nederland. Denk aan de vorige wedschrijd
xEmma zei op 18 juni 2014 - 20:25:
Australië vecht wel (wat Nederland niet echt deed) maar is verder wel een beetje mwah. Enorme kansen verspeeld.
Australië vecht wel (wat Nederland niet echt deed) maar is verder wel een beetje mwah. Enorme kansen verspeeld.
Het WK begint morgen, en we hadden nog geen topic. Dus naar goede traditie: bestook elkaar hier maar met voetbalpraatjes, pronostieken, gejuich, gezeur, en fangirlsqueals.