Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #230
Offtopic #230
xDevilBitch zei op 31 okt 2014 - 16:01:
O help, ik ga Sirius Black cosplayen met dingen uit m'n kast voor Tumblr. Ik heb geen Gryffindordingen. Help.
O help, ik ga Sirius Black cosplayen met dingen uit m'n kast voor Tumblr. Ik heb geen Gryffindordingen. Help.
Bodine zei op 31 okt 2014 - 16:14:
Als ik erover nadenk voel ik me ineens heel dom, omdat ik vrij overtuigend Slytherin lijk te zijn en iedereen hier Ravenclaw is. :c
Als ik erover nadenk voel ik me ineens heel dom, omdat ik vrij overtuigend Slytherin lijk te zijn en iedereen hier Ravenclaw is. :c
MickyMuis zei op 31 okt 2014 - 16:18:
Als ik geen Slytherin ben, vreet ik mijn schoenen op
Als ik geen Slytherin ben, vreet ik mijn schoenen op
Bodine zei op 31 okt 2014 - 16:53:
Ik heb zo de neiging om gewoon random overal #1Dfourplay te typen, want ik blijf het te grappig vinden.
Ik heb zo de neiging om gewoon random overal #1Dfourplay te typen, want ik blijf het te grappig vinden.
xDevilBitch zei op 31 okt 2014 - 17:30:
@Ivana, wat zei Pottermore? Niet dat Pottermore de waarheid is though.
@Ivana, wat zei Pottermore? Niet dat Pottermore de waarheid is though.
1Dzayn zei op 31 okt 2014 - 17:54:
Ik wist niet wat voor site ik daarvoor moest gebruiken haha. Ik zal het nu meteen even doen
Ik wist niet wat voor site ik daarvoor moest gebruiken haha. Ik zal het nu meteen even doen
YarahartBill zei op 31 okt 2014 - 18:05:
Ik heb geen idee wat ik ben. Zal ik hem ook maar gaan invullen? Misschien komt er nog wel een verrassende uitslag uit.
EDIT; Ik ben Gryffindor. Ik ben niet echt verrast. C:
Ik heb geen idee wat ik ben. Zal ik hem ook maar gaan invullen? Misschien komt er nog wel een verrassende uitslag uit.
EDIT; Ik ben Gryffindor. Ik ben niet echt verrast. C:
1Dzayn zei op 31 okt 2014 - 18:34:
Ik ben met Bo in dit geval. Slytherin
Bit suprised but oh whaleee
Ik ben met Bo in dit geval. Slytherin
Bit suprised but oh whaleee
As Yara probably would have said
DICKS