Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wintermeeting
Wintermeeting
CosmicPurple zei op 5 nov 2014 - 21:03:
Yeah. That would be me
Ze gaat me brengen en dan wil ze denkik met de oudste overleggen ofzo..
Yeah. That would be me
xEmma zei op 8 nov 2014 - 9:57:
Haal mij maar van het lijstje af, dan is de verjaardag van mijn moeder.
Haal mij maar van het lijstje af, dan is de verjaardag van mijn moeder.
ChantiXAMX zei op 8 nov 2014 - 13:32:
weet niet of ik het al duidelijk had gezegd maar haal mij ook maar van het lijstje af heb dan een of andere repetitie met theater en daar kan ik niet onderuit komen
weet niet of ik het al duidelijk had gezegd maar haal mij ook maar van het lijstje af heb dan een of andere repetitie met theater en daar kan ik niet onderuit komen
Bodine zei op 18 nov 2014 - 17:07:
Nee, je zegt 't goed. ^^
Maar woah, Vera, dat's nog 'ns dedicated! :3
Nee, je zegt 't goed. ^^
Maar woah, Vera, dat's nog 'ns dedicated! :3
RivLovee zei op 20 nov 2014 - 7:14:
Nou eigenlijk moest ik gaan kiezen tussen kamp en dit, en jammer voor die daar, ik ga voor jullie ^~^
Nou eigenlijk moest ik gaan kiezen tussen kamp en dit, en jammer voor die daar, ik ga voor jullie ^~^
realMe zei op 2 dec 2014 - 17:54:
I can confirm that I will be there. The second of February I have to be at the uni of Utrecht for a day of proof studying, if you say that like this.
I can confirm that I will be there. The second of February I have to be at the uni of Utrecht for a day of proof studying, if you say that like this.
Bodine zei op 2 dec 2014 - 17:55:
Proof = bewijs, so no, I don't think so. Unless it has a second meaning that I'm unaware of.
Proof = bewijs, so no, I don't think so. Unless it has a second meaning that I'm unaware of.
MoonRocker zei op 2 dec 2014 - 18:01:
Maar je kunt wel "proof copy" zeggen en dat betekent niet "bewijskopie", maar "proefkopie" (oid), maar ik ben er inderdaad niet zeker van dat "proof studying" juist is [wat het wel is weet ik ook niet x'D]
ENENENEN ik heb hier zoveel zin in!
Maar je kunt wel "proof copy" zeggen en dat betekent niet "bewijskopie", maar "proefkopie" (oid), maar ik ben er inderdaad niet zeker van dat "proof studying" juist is [wat het wel is weet ik ook niet x'D]
ENENENEN ik heb hier zoveel zin in!
Aangezien de herfstmeeting zo in de smaak is gevallen, willen we kijken of we er in de winter ook eentje kunnen organiseren!
Waar?
Utrecht.
Wanneer?
1 februari (iedereen taart meenemen want onze #1 homo is jarig!)
Wat?
Meer gezelligheid.
Wie?
1. Bodine
2. Melina3. Jamila
4. Lindy5. Cynthia
6. Kirsten7. Jennifer
8. Ivana
9. Julia
10. Dare11. Josette12. Captain
13. Pauline
14. Kayley
15. Emma
16. Chantal
17. Hussie18. Vera
19. Vera20. Suki
21. Mars22. Jenna
23. Denise
24.
Willen jullie voor datum en locatie even deze invullen?