Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50
Gooi het eruit topic #50
MoonRocker zei op 3 dec 2014 - 16:17:
Ik luister afwisselend naar fragmenten van Wagner en naar "I'm too sexy" omdat ik ons projectfilmpje voor de Hitlercursus in elkaar knutsel.Yes, this makes sense
Ik luister afwisselend naar fragmenten van Wagner en naar "I'm too sexy" omdat ik ons projectfilmpje voor de Hitlercursus in elkaar knutsel.
xEmma zei op 4 dec 2014 - 7:31:
Een van die ochtenden dat opstaan echt moeizaam gaat *gaap*
Een van die ochtenden dat opstaan echt moeizaam gaat *gaap*
Krewella zei op 4 dec 2014 - 9:11:
Vanavond geeft oma een high five en ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten
Vanavond geeft oma een high five en ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 21:09:
Als het geen high tea is heb ik geen idee wat Cyn bedoelt, maar een high tea 's avonds lijkt me ook enigszins vreemd o.o
Als het geen high tea is heb ik geen idee wat Cyn bedoelt, maar een high tea 's avonds lijkt me ook enigszins vreemd o.o
Bodine zei op 4 dec 2014 - 22:07:
Elke keer dat dit topic oranje is hoop ik dat Cyn met de verlossende uitleg komt, maar nee.
Elke keer dat dit topic oranje is hoop ik dat Cyn met de verlossende uitleg komt, maar nee.
MariTom zei op 4 dec 2014 - 22:09:
Oeps. Oh God, nu doe ik het weer.
IK HEB EINDELIJK MIJN SURPRISE AF
Oeps. Oh God, nu doe ik het weer.
IK HEB EINDELIJK MIJN SURPRISE AF
xNadezhda zei op 4 dec 2014 - 22:36:
Cyn is nu waarschijnlijk bij de high five/tea, non? We zullen geduld moeten hebben.
Goed zo, Keks!
Ik de mijne nog niet, maar wel net mijn gedicht. En het is the purest kind of nonsense, maar het ís in elk geval.
Cyn is nu waarschijnlijk bij de high five/tea, non? We zullen geduld moeten hebben.
Goed zo, Keks!
Ik de mijne nog niet, maar wel net mijn gedicht. En het is the purest kind of nonsense, maar het ís in elk geval.
MoonRocker zei op 4 dec 2014 - 22:54:
Ich bin gespannt
Ik ben alleen nog maar begonnen aan het gedicht; aan de surprise begin ik morgen, want ik ben nu pas weer bij m'n ouders en ik zou hem niet zonder doodsangsten uit te moeten staan van Nijmegen mee naar huis kunnen nemen.
Wanneer vieren jullie Sinterklaas, Marit?
Ich bin gespannt
Ik ben alleen nog maar begonnen aan het gedicht; aan de surprise begin ik morgen, want ik ben nu pas weer bij m'n ouders en ik zou hem niet zonder doodsangsten uit te moeten staan van Nijmegen mee naar huis kunnen nemen.
Wanneer vieren jullie Sinterklaas, Marit?
YarahartBill zei op 5 dec 2014 - 0:21:
CYN! Leg uit what in the name of FanFic een high five is! Naja, ik wéét wat een highfive is. Maar niet een high five. Snap je?
CYN! Leg uit what in the name of FanFic een high five is! Naja, ik wéét wat een highfive is. Maar niet een high five. Snap je?
Gooi alles er maar uit babes
Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0