Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruittopic #51
Gooi-het-eruittopic #51
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 12:12:
YES! Ik ben dus niet de enige die dat doet.
YES! Ik ben dus niet de enige die dat doet.
MariTom zei op 4 jan 2015 - 15:21:
Haha, bij ons is het altijd juist heel warm op de wc, omdat het een mini ruimte is, maar wel met een verwarming. Dus ik vind het altijd juist heerlijk :'
Haha, bij ons is het altijd juist heel warm op de wc, omdat het een mini ruimte is, maar wel met een verwarming. Dus ik vind het altijd juist heerlijk :'
CosmicPurple zei op 4 jan 2015 - 16:01:
Same here, de badkamer is heel warm en er liggen boeken naast het toilet, dus voor mij is het geen straf n.n
Yaar; je mag altijd hier naar het toilet gaan, maar qua reistijd is dat misschien niet zo interessant.
Same here, de badkamer is heel warm en er liggen boeken naast het toilet, dus voor mij is het geen straf n.n
Yaar; je mag altijd hier naar het toilet gaan, maar qua reistijd is dat misschien niet zo interessant.
Bodine zei op 4 jan 2015 - 16:08:
Ik heb gewoon spierpijn in de vingers van m'n rechterhand wegens overmatig schrijven. :']
Ik heb gewoon spierpijn in de vingers van m'n rechterhand wegens overmatig schrijven. :']
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 16:17:
Ik wil niet lopen poggen [schrijf je dat zo? Of is het pochen?] ofso. Maar ik ben echt kampioen in mijn eigen plas ophouden.
Dus als ik ooit naar jou toe kom. Be ready! 'Cause I'm gonna pee everywhere. Well, not everywhere. But like in your warm toilet filled with books. C:
Ik wil niet lopen poggen [schrijf je dat zo? Of is het pochen?] ofso. Maar ik ben echt kampioen in mijn eigen plas ophouden.
Dus als ik ooit naar jou toe kom. Be ready! 'Cause I'm gonna pee everywhere. Well, not everywhere. But like in your warm toilet filled with books. C:
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 16:24:
Maar ik ben echt kampioen in mijn eigen plas ophouden.Hmm, vreemd dat je niet goed bent in andermans plas ophouden.. Whahaha, Yara, what? hahah (Sorry, mijn brein doet raar..)
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 16:37:
MIJN GEDACHTEN PRECIES TOEN IK DAT TYPTE!!
(...) Hmm, vreemd dat je niet goed bent in andermans plas ophouden.. Whahaha, Yara, what? hahah (Sorry, mijn brein doet raar..)
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 16:44:
*head meets table* haha
(...)
*head meets table* haha
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 17:02:
C:
I don't wanna brag or something. But I totally smell like a giant gummybear.
(...)
*head meets table* haha
C:
I don't wanna brag or something. But I totally smell like a giant gummybear.
Bodine zei op 4 jan 2015 - 17:11:
En nu weer aan het werk, ik moet voor morgen nog 22 stukjes nakijken voor m'n commissie.
En nu weer aan het werk, ik moet voor morgen nog 22 stukjes nakijken voor m'n commissie.
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 17:26:
"My favourite thing about eating gummy bears is knowing that they can't fight back when you bite their heads off"
with that in mind..
"My favourite thing about eating gummy bears is knowing that they can't fight back when you bite their heads off"
with that in mind..
De titel spreekt voor zich! ^^