Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]
FanFic Schrijft [3]
xNadezhda zei op 2 jan 2015 - 14:24:
En dat is... het begin? Het middenstuk van je plot? De grote climax?
En dat is... het begin? Het middenstuk van je plot? De grote climax?
Krewella zei op 2 jan 2015 - 14:49:
De deuren van het Labyrint zijn letterlijk net geopend en nu gaat dat beginnen. ^^
De deuren van het Labyrint zijn letterlijk net geopend en nu gaat dat beginnen. ^^
Zijn hart bonkte in zijn keel. Het zweet brak hem aan alle kanten uit en nerveus staarde hij naar de metalen deuren die zich langzaam openden. Beetje bij beetje werd een lange, verlichte gang zichtbaar en Harry moest gelijk aan de ondergrondse metro denken.
Het enige verschil was dat hier de ‘’nooduitgang’’ bordjes ontbraken.
MelintjeX1DX zei op 2 jan 2015 - 15:23:
1024 worden erbij, dus loop nog steeds op schema
Totaal: 5122
1024 worden erbij, dus loop nog steeds op schema
Totaal: 5122
CosmicPurple zei op 2 jan 2015 - 15:59:
Ik heb er 1286 bij maar ik loop heel erg achter door mijn hangover, dus ik doe nog even verder.
Ik heb er 1286 bij maar ik loop heel erg achter door mijn hangover, dus ik doe nog even verder.
1Dzayn zei op 2 jan 2015 - 16:02:
Mede door een wordwar ben ik nu de 2.2K gepasseerd en sta ik op een totaal van 10,2K
preciese aantal woorden vandaag: 2206
preciese aantal totale woorden: 10211
Mede door een wordwar ben ik nu de 2.2K gepasseerd en sta ik op een totaal van 10,2K
preciese aantal woorden vandaag: 2206
preciese aantal totale woorden: 10211
xEmma zei op 2 jan 2015 - 16:46:
Algemene woordenstand komt zo, maar ik zit in ieder geval nu op 6395 (:
Algemene woordenstand komt zo, maar ik zit in ieder geval nu op 6395 (:
Bodine zei op 2 jan 2015 - 17:15:
Beste reizigers, lieve FanFic'ers,
De vijfde dag van onze reis is alweer grotendeels voorbij, en we vliegen nog steeds met volle vaart voort! FanFic airlines is verheugd te merken dat jullie allemaal nog steeds zin hebben in deze grootschalige reis, ook in het nieuwe jaar.
Voor sommigen van ons is de eindstreep al binnen handbereik en voor anderen is er nog heel wat werk aan de winkel, maar voor jullie allemaal geldt: ga door, zet 'm op, en geef niet op! Wij hebben er het volste vertrouwen in dat jullie allemaal nog je doel kunnen halen.
Voor degenen die vastlopen met hun plot: jullie stewardessen en een groot deel van jullie medereizigers vinden het alleen maar leuk om jullie door deze onverwachte turbulentie heen te helpen. Vertel ons waar het mis gaat, en van alle kanten zullen toereikende handen je helpen tot je de turbulentie weer uit bent.
Voor degenen wier plot wel meewerkt, maar die net even een extra duwtje in de rug nodig hebben: vraag gerust een word war aan! Er is altijd wel iemand die zin heeft om een wedstrijdje tegen je te schrijven en of je nu met de hand schrijft of op je laptop, of je nu wint of verliest... Die extra woorden zijn er, en elk woordje helpt je dichter naar de landingsbaan toe!
Kortom: met zijn allen komen we er heus wel doorheen, twijfel niet om aan de bel te trekken als je hulp nodig hebt op wat voor vlak dan ook, en nog heel veel plezier de laatste paar dagen!
Liefs,
Stewardesse Bodine
FanFic Airlines
Beste reizigers, lieve FanFic'ers,
De vijfde dag van onze reis is alweer grotendeels voorbij, en we vliegen nog steeds met volle vaart voort! FanFic airlines is verheugd te merken dat jullie allemaal nog steeds zin hebben in deze grootschalige reis, ook in het nieuwe jaar.
Voor sommigen van ons is de eindstreep al binnen handbereik en voor anderen is er nog heel wat werk aan de winkel, maar voor jullie allemaal geldt: ga door, zet 'm op, en geef niet op! Wij hebben er het volste vertrouwen in dat jullie allemaal nog je doel kunnen halen.
Voor degenen die vastlopen met hun plot: jullie stewardessen en een groot deel van jullie medereizigers vinden het alleen maar leuk om jullie door deze onverwachte turbulentie heen te helpen. Vertel ons waar het mis gaat, en van alle kanten zullen toereikende handen je helpen tot je de turbulentie weer uit bent.
Voor degenen wier plot wel meewerkt, maar die net even een extra duwtje in de rug nodig hebben: vraag gerust een word war aan! Er is altijd wel iemand die zin heeft om een wedstrijdje tegen je te schrijven en of je nu met de hand schrijft of op je laptop, of je nu wint of verliest... Die extra woorden zijn er, en elk woordje helpt je dichter naar de landingsbaan toe!
Kortom: met zijn allen komen we er heus wel doorheen, twijfel niet om aan de bel te trekken als je hulp nodig hebt op wat voor vlak dan ook, en nog heel veel plezier de laatste paar dagen!
Liefs,
Stewardesse Bodine
FanFic Airlines
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 17:21:
Ik ben de 4K voorbij. Ik heb gister avond/nacht even een inhaal slag gedaan. Vanavond/vannacht verder. Dan moet ik voor zondag mijn doel wel halen. C:
Ik ben de 4K voorbij. Ik heb gister avond/nacht even een inhaal slag gedaan. Vanavond/vannacht verder. Dan moet ik voor zondag mijn doel wel halen. C:
Chayenne zei op 2 jan 2015 - 17:25:
Ik heb geen idee hoeveel ik heb. Ik gok 2,5k dus ik moet nog 2,5^^ ik denk dat dat wel gaat lukken honestly
Ik heb geen idee hoeveel ik heb. Ik gok 2,5k dus ik moet nog 2,5^^ ik denk dat dat wel gaat lukken honestly
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K