Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2
FanFic Schrijft 2
LindjeX1DX zei op 15 jan 2015 - 17:34:
Moet er bij je verhaal een proloog bij? Of mag je die weg laten?
Moet er bij je verhaal een proloog bij? Of mag je die weg laten?
Nadja zei op 15 jan 2015 - 18:42:
Nu kan ik wel de hele week in plaats van alles in een dag mwihi
Nu kan ik wel de hele week in plaats van alles in een dag mwihi
Kayley zei op 16 jan 2015 - 11:23:
21 mensen alweer, en vorige keer kwamen er op het laatste moment ook nog een deel bij.
21 mensen alweer, en vorige keer kwamen er op het laatste moment ook nog een deel bij.
xEmma zei op 16 jan 2015 - 11:33:
En deze keer heb ik niet eens honderd mensen hun gb gestalkt. _0_
En deze keer heb ik niet eens honderd mensen hun gb gestalkt. _0_
xHiimacookie zei op 17 jan 2015 - 23:24:
Misschien beetje laat, maar dit keer doe ik ook mee. Ik denk dat ik voor de 10k ga.
xjes.
Misschien beetje laat, maar dit keer doe ik ook mee. Ik denk dat ik voor de 10k ga.
xjes.
1Dzayn zei op 18 jan 2015 - 18:20:
Ik heb een idee dat ik heel graag uit wil werken, maar ik zit te twijfelen of ik het larry zal maken of niet. Struggles
Ik heb een idee dat ik heel graag uit wil werken, maar ik zit te twijfelen of ik het larry zal maken of niet. Struggles
xEmma zei op 18 jan 2015 - 18:22:
Wat wordt het anders? Niet-fanfictie, andere band, andere leden?
Wat wordt het anders? Niet-fanfictie, andere band, andere leden?
YarahartBill zei op 18 jan 2015 - 19:02:
Je kan hem als niet fanfictie schrijven. Maar dan mag je hem niet op FF plaatsen. C:
Je kan hem als niet fanfictie schrijven. Maar dan mag je hem niet op FF plaatsen. C:
Lieve FanFic'ers,
Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.
Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley
Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K