Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #56
Gooi-het-eruit-topic #56
xDevilBitch zei op 29 juli 2015 - 18:41:
Verdomme. Ik heb op mijn vakantieformulier aagekruist dat ik vrij wilde tijdens de KEI-week (algemene introductieweek van de uni in Groningen), drie keer raden wat de eerste week deze vakantie is dat ik een fatsoenlijk aantal uren heb? Dan.
Zo fijn, werken bij Albert Heijn.
Verdomme. Ik heb op mijn vakantieformulier aagekruist dat ik vrij wilde tijdens de KEI-week (algemene introductieweek van de uni in Groningen), drie keer raden wat de eerste week deze vakantie is dat ik een fatsoenlijk aantal uren heb? Dan.
Zo fijn, werken bij Albert Heijn.
Rebella zei op 29 juli 2015 - 18:45:
@Daan: rutig blijven in overleg gaan vinden ze vast goed, en anders switchen?
@Daan: rutig blijven in overleg gaan vinden ze vast goed, en anders switchen?
xDevilBitch zei op 29 juli 2015 - 18:53:
Ja, ik ben net terug van vakantie. In combinatie met de regen is dit echt een prachtig begin.
Ruilen gaat hem in ieder geval niet worden, want dan heb ik te weinig uren en mag je dus niet meer ruilen. Ik ga er in ieder geval naar vragen, maar zal wel nul op het rekest krijgen, want ze doen de hele zomer al keimoeilijk met de planning.
Ja, ik ben net terug van vakantie. In combinatie met de regen is dit echt een prachtig begin.
Ruilen gaat hem in ieder geval niet worden, want dan heb ik te weinig uren en mag je dus niet meer ruilen. Ik ga er in ieder geval naar vragen, maar zal wel nul op het rekest krijgen, want ze doen de hele zomer al keimoeilijk met de planning.
Bodine zei op 29 juli 2015 - 19:44:
Ik heb m'n spinazie neit goed gewassen en nu eet ik zand
Ik heb m'n spinazie neit goed gewassen en nu eet ik zand
YarahartBill zei op 29 juli 2015 - 20:24:
Ik heb m'n spinazie neit goed gewassen en nu eet ik zandgoed voor de maag. Zand schuurt de maag.
MoonRocker zei op 29 juli 2015 - 20:41:
Ik ben m'n spullen aan het inpakken .____. Ik wil niet weeeeeg *huil*
Ik ben m'n spullen aan het inpakken .____. Ik wil niet weeeeeg *huil*
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:21:
Ah Juul, denk maar zo, je gaat wel weer iets heel leuks tegemoet 8)
Oh jongens, ik houd van deze plek. Elke avond kan ik lekker naar de sterren kijken
Ah Juul, denk maar zo, je gaat wel weer iets heel leuks tegemoet 8)
Oh jongens, ik houd van deze plek. Elke avond kan ik lekker naar de sterren kijken
MoonRocker zei op 29 juli 2015 - 22:55:
Ja, ik ga hierna lekker samenwonen met Peter, dus dat is supernice, maar ik heb het hier in Berlijn ook super naar m'n zin en ik heb zulke lieve huisgenootjes, dus het is moeilijk om dat achter te laten.
Mijn kamer is nu superleeg, want ik heb alles behalve m'n toiletspullen, bedspul en kleren voor morgen en vrijdag ingepakt D:
@Iv: waar ben je ook alweer?
Ja, ik ga hierna lekker samenwonen met Peter, dus dat is supernice, maar ik heb het hier in Berlijn ook super naar m'n zin en ik heb zulke lieve huisgenootjes, dus het is moeilijk om dat achter te laten.
Mijn kamer is nu superleeg, want ik heb alles behalve m'n toiletspullen, bedspul en kleren voor morgen en vrijdag ingepakt D:
@Iv: waar ben je ook alweer?
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:01:
Ik zit aan de cote d'azur, bij het plaatsje vidauban.
Ik zit aan de cote d'azur, bij het plaatsje vidauban.
MoonRocker zei op 29 juli 2015 - 23:03:
Ik heb het gegoogeld en nu ben ik heel jaloers. ^^
Ik heb het gegoogeld en nu ben ik heel jaloers. ^^
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:07:
hihi. Je mag langskomen als je wilt hoor. Slaapplek genoeg.
hihi. Je mag langskomen als je wilt hoor. Slaapplek genoeg.
Kayley zei op 29 juli 2015 - 23:19:
@Juul: maar gaat het ook niet fijn zijn om weer terug in je kamer thuis te zijn? (Ook al is dat niet voor lang, want samenwonen. Damn gurl.)
@Iv: Als ik niet zo arm als de straatstenen was, kwam ik zeker langs. Côte d'azur is so prettiful.
@Juul: maar gaat het ook niet fijn zijn om weer terug in je kamer thuis te zijn? (Ook al is dat niet voor lang, want samenwonen. Damn gurl.)
@Iv: Als ik niet zo arm als de straatstenen was, kwam ik zeker langs. Côte d'azur is so prettiful.
Gooi het er allemaal maar uit, loves.